5/03/2020 10

"Naprzód" na DVD oraz Blu-ray

Najnowszy film Disney | Pixara - "Naprzód" nie pobył zbyt długo na wielkich erkanach z powodu zamknięcia kin przez panującego wirusa. Jednakże jeśli nie udało Wam się zobaczyć tego film to nic straconego. Produkcję już teraz możecie zakupić w serwisach streamingowych albo jak kto woli już od 20 maja 2020 produkcję będziecie mogli zakupić na DVD lub Blu-ray dzięki firmie Galapagos.


Premiera na DVD oraz Blu-ray 20.05.2020

OPIS FILMU:
W filmie Naprzód Disneya i Pixara dwaj nastoletni bracia elfy Janko i Bogdan stają nieoczekiwanie przed szansą spędzenia jednego dnia z nieżyjącym już ojcem. Tak zaczyna się ich niezwykła podróż furgonetką Bogdana Gwendoliną. Jak podczas każdej przyzwoitej wyprawy nie obejdzie się bez magicznych zaklęć, zaszyfrowanych map, niemożliwych do pokonania przeszkód i niewyobrażalnych odkryć. A do tego, gdy nieustraszona matka chłopaków Jagoda zauważy brak synów, wyruszy na ich poszukiwanie wraz z Mantykorą, byłą wojowniczką – skrzyżowaniem lwa, nietoperza i skorpiona. Pomimo grożącej im klątwy, ten wyjątkowy dzień może przynieść braciom więcej, niż mogliby sobie zamarzyć.





Plakat promujący film możecie już teraz nabyć na stronie eplakaty.pl

Zamierzacie kupić ten tytuł do swojej biblioteki?

10 komentarzy:

  1. Opis fabuły brzmi nawet ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zachęcająco. Może kiedyś obejrzę. W ogóle animacje Pixara są cudowne, aż się chce na nie patrzeć i patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak ja uwielbiam Disneya :) jednak aktualnie poszłam w klasyczne, te mniej znane opowieści, np. "Planeta Skarbów", która baaardzo mi się spodobała, oraz "Zaginiona Atlantyda", która mnie po prostu zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to w ogóle nie ogladam animacji, a z kinami jestem bardzo do tyłu :) Ale kto wie, może mojej córce by się taka bajka spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się obejrzeć jeszcze ten tytuł w kinie, zanim je zamknęli XD. I naprawdę mi się podobał! Ale kupować na płycie raczej nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dzieci chyba, bo nie zorientowana jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trailer bardzo mnie zachęcił, bardzo chcę obejrzeć ten film <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam plakaty i zapowiedzi, może kiedyś z dziećmi obejrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bajka kojarzy mi się z inną, ale nie mogę skojarzyć z jaką

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie bajki, ale tej jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya