5/04/2020 11

Światowy dzień Gwiezdnych Wojen

Dzisiaj mamy 4 maja, czyli wielkie święto fanów sagi Gwiezdnych Wojen. Dzisiaj obchodzone jest nieoficjalne święto fanów na całym świecie. Dzień ten został wybrany na dzień Gwiezdnych wojen z prostej przyczyny – zdanie „May the Force be with You!” jest wymawiane podobnie do „May the 4th be with You!”, a maj jest miesiącem bardzo związanym z Gwiezdnymi wojnami, ponieważ w maju miały miejsce premiery wszystkich epizodów sagi nie licząc siódmej, które objął już Disney. 



Z okazji święta na Disney+ czeka na nas:
1 maja: Wojny klonów - przedostatni odcinek
1 maja: The Mandalorian - finał 1. sezonu (premiera w Europie)
4 maja: Skywalker. Odrodzenie - finał sagi 
4 maja: Wojny klonów - finał serialu
4 maja: dokument o "The Mandalorian" - 1. odcinek
8 maja: Skywalker: Odrodzenie - na DVD oraz Blu-ray w Polsce





Plakat Epizodu IX, który możecie zakupić na eplakaty.pl

PLAKAT SAGI SKYWALKER

11 komentarzy:

  1. Nie jestem wielkim fanem Gwiezdnych Wojen, ale wszystkie części obejrzałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam raz wieki temu. Chyba nie moja bajka ale ma wielkie rzesze zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam, że to dzisiaj to święto, haha!
    Z tej okazji Disney+ mogłoby wejść do Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj tak mógłby już oficjalnie wejść do Polski

      Usuń
  4. A Gwiezdne Wojny ciągle popularne,
    nie załapałam się wtedy kiedy były na topi
    i jakoś teraz już też się nie łapię :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mąż jest wielkim fanem, ja trochę mniej :D Nie wiedziałam ,że jest święto, trzeba w takim razie coś obejrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś oglądaliśmy z Mężem, ale tylko kilka filmów. Czas wziąć się za wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nam się mega podobała burza na Twitterze w związku z promocja 4 maja i wspominkami o sadze. 😂 Disney napisał swoje i fakt, niekoniecznie to mogło zostać dobrze odebrane, ale porównania użytkowników mnie często bawiły. Ale dobrze! Trzeba walczyć o swoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam sporo mega fanów SW, ale mnie jakoś osobiście te nowe filmy bardziej męczą i bawią, ale nie w pozytywnym aspekcie. Są zenujące.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya