5/02/2020 14

"Zombi 2" już w maju

"Zombi 2" to najnowszy film Disney Channel Original Movies. Jest to kontynuacja pierwszej części z 2018 roku, który jest połączeniem musicalu oraz fantasy.
Do swoich głównych ról znów powracają Milo Manheim jako Zed oraz Meg Donnelly jako Addison.



FABUŁA:
Addison i Zed wiodą spokojne życie w nowo zjednoczonym Seabrook, gdzie ludzie i zombie starają się żyć w zgodzie. Wkrótce spokój ten zostaje zakłócony przez watahę wilkołaków dowodzoną orzez Willę, Wyatta i Wyntera. Zjawiają się niespodziewanie w poszukiwaniu starożytnego źródła życia pochowanego gdzieś w mieście Seabrook. Przerażona rada miasta ponownie wprowadza prawa przeciw potworom z liceum Seabrook uniemożliwiające Zedowi i Addisonowi uczestnictwo razem w "Nocy krewetek". Zed postanawia zmienić panujące w liceum niesprawiedliwe zasady i konfrontuje się z przewodniczącym szkoły. Addison natomiast pragnie dołączyć do wilkołaków...




DATA PREMIERY FILMU W POLSCE JUŻ W MAJU NA DISNEY CHANNEL!
WKRÓTCE DOKŁADNA DATA, ŚLEDŹCIE UWAŻNIE TEN POST!





Czekacie na premierę tego filmu? Mogę Was zapewnić, że w drugim sezonie usłyszycie wiele nowych, oryginalnych piosnek!

14 komentarzy:

  1. Przyznam że 1 część mnie nie porwała, ale może druga będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam ani pierwszej ani 2 części :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego filmu i raczej chyba jest dla miłośników tego typu fantasy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam styczności z tym filmem, chyba nie jest dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszej części nie oglądałam, więc raczej też tej nie obejrzę. Jakoś mnie nie ciągnie do tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skusimy o ile to nie leci na kodowanych stacjach :D i płatnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kolejna świeżynka od Disneya, którą trzeba obczaić. Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam jeszcze pierszej części, ale wygląda na nawet ciekawy film :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O lubię takie odmóżdzające seriale, z chęcią oglądne

    OdpowiedzUsuń
  11. Musicali nie lubię, próbowałam nawet kilka obejrzeć by móc się przekonać, ale bez szans.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziwne połączenie gatunków. Nie będę próbowała oglądać, to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam 1 części, chętnie zerknę na całość... Lubię musicale i... wilkołaki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya