5/10/2020 9

Akustyczne wersje piosenek z High School Musical: Serial

Dość niedawno przedstawiłem wam wykonanie piosenek z serialu High School Musical: Serial w wersji bus karaoke [link]. Jeśli tamte wersje Wam przypadły do gustu, to w wersjach akustycznych się zakochacie. Obsada z wielkimi emocjami zaśpiewała piosenki z serialu jak i filmu. Ich wykonania są naprawdę przepiękne i musicie to usłyszeć jak i zobaczyć.



"BORN TO BE BRAVE"




"WE'RE ALL IN THIS TOGETHER"




"WONDERING"




"I THINK I KINDA, YOU KNOW"




"ALL I WANT"




"JUST FOR A MOMENT"




"START OF SOMETHING NEW"



Które wykonanie podoba Wam się najbardziej?
Ja zakochałem się w "Born to be Brave" oraz "Start of Something New"

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi piosenkami, ale mojej siostrze mogłyby się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wybrać :) Ciekawe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze przed nami. Poki co jestesmy na etapie Pieknej i Bestii i Arielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O chyba nie dla mnie, dla młodzieży młodszej raczej :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu moja przybrana córka była zakochana w tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och jak ja lubiłam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wykonania. bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmu w życiu nie oglądałam, ale jeśli chodzi o nieco scoverowane utwory od Disneya, to polecam Ci zajrzeć na YT Studia Accantus - mają świetne piosenki, mogę ich słuchać non stop. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś oglądałam i słuchałam, teraz już chyba za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya