5/07/2020 10

Katy Perry zapowiada pierwszy singiel "Daisies" z KP5!

Katy Perry to jedna z największych gwiazd muzyki pop. Aktualnie amerykanka jest w ciąży z Orlando Bloom, którego możecie znać z filmów Disneya "Piraci z Karaibów", natomiast kobieta skupia się na dokończeniu nagrań do programu "American Idol". Mimo ciąży, Katy nie przestaje pracować i zaskakiwać i dzisiaj ogłosiła wydanie nowej piosenki pt. "Daisies" (pl. "Stokrotki"), która zwiastuje jej nowy piąty już album studyjny o nazwie roboczej KP5



Według doniesień piosenka będzie w rytmicznym tonie oraz wiele osób sugeruje, że będzie to wielki hit tego lata jak i roku. Wraz z premierą piosenki, będziemy mogli obejrzeć oficjalny teledysk. Osoby posiadające Spotify mogą już dodawać piosenkę do swojej playlisty: [link]

PREMIERA JUŻ 15 MAJA 2020 ROKU!


Lubicie Katy Perry oraz jej poprzednie piosenki? Która jest Waszą ulubioną?

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będzie lepszy niż "Witness“. Jej ostatnie piosenki nawet mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie śledze na bieżąco, ale z pewnością to bardzo zdolna piosenkarka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Katy wróci do melodii z najlepszych czasów. Ostatnio z jej muzyką jest w kratkę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - https://galaktykamuzykiblog.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo znam Katy Perry dlatego trudno mi jest się wypowiedzieć nad ulubioną piosenką.

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam, co ta Katy wymyśli, bo rzadko mnie zawodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w ciąży z Orlando Bloom? zazdrościmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jej zbyt dobrze, ostatnio słucham głównie soundtracków lub rocka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się na takiej muzyce, ale z chęcią posłucham

    OdpowiedzUsuń
  9. Katy Perry słyszałam parę razy, ale jakoś mnie nie ciągnęło do jej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczę że będzie to wielki hit! Zawsze tworzy świetne utwory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya