5/15/2020 10

KATY PERRY - "DAISIES"


Katy Perry już dziś zaprezentowała nam swój najnowszy singiel pt. "Daisies" z najnowszego albumu studyjnego, którego premiera już 14 sierpnia tego roku. Wraz z utworem piosenkarka zaprezentowała teledysk nagrany w swoim ogrodzie przez sytuację jaka panuje na świecie. Mimo tego, moim zdaniem teledysk jest piękny, a piosenka cudowna. Zachęcam Was wszystkich do wysłuchania utworu na YouTube, Spotify oraz do zakupu w iTunes czy Google Play! W taki sposób pomożecie odnieść sukces piosence!




Co sądzicie o utworze jak i teledysku? Piszcie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Chętnie wysłucham, bardzo lubię tę wokalistkę i jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem wielką fanka tej Pani. Kilka kawałków ma całkiem niezłych, ale zobaczymy jak poszło tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma kilka fajnych kawałków, które wpadają w ucho, ale specjalnie za nią nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam kiedyś Katy, jednak ostatnimi czasy jakoś się od niej oddaliła w stronę nieco innych klimatów. Piosenka jak i teledysk bardzo subtelne, jednak wciąż w stylu wokalistki. Myślę, że album by mi się spodobał :) Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  5. Za pierwszym razem aż tak w ucho nie wpada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na album, gdyż lubię tę piosenkarkę, a ta piosenka jest świetna! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naturalny teledysk, piosenka przepiękna, aż się wzruszyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka może i fajna, ale nie mój gatunek muzyczny, więc fanką raczej nie zostanę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że wyszła nowa piosenka! Idę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya