11/03/2014 2

Piosenka "I Just Wanna Be" jest piosenka napisana do czołówki serialu. W czasie pierwszego sezonu piosenka nie była śpiewana przez Sirene w drugim nic nie wiadomo może nasza syrenka ją zaśpiewa.
Piosenkę słyszymy w czołówce pierwszego sezonu, a w zwiastunie sezonu drugiego słyszymy ją lecz troszkę zmienioną, zmiana jest taka, że do muzyki dodano nowe instrumenty. W rozwinięciu piosenka, tekst i tłumaczenie. Zapraszam.






Tekst piosenki :
In this world,
We're all alone,
You know I love my island home,
We'll make this right,
Find our way,
Through this mystery!

I just wanna be,
Swimming in the sea,
Now it's just you and me,
Forever, ever, ever.

I just wanna be,
With you feeling free,
It's my destiny,
Forever, ever, ever.

Together,
forever,
Together lying in the sun,
Together,
forever,
Together.


Just be you and me,

I just wanna be!


Tłumaczenie :
W tym świecie,
Jesteśmy całkiem same,
Wiecie, że kocham moją wyspę dom,
Wykorzystamy to dobrze,
Znajdź naszą drogę, 
W tej tajemnicy!

Chcę po prostu być, 
Pływając w morzu, 
Teraz to tylko ty i ja,
Na zawsze, zawsze, zawsze

Chcę tylko być, 
Z wami czuję wolna się,
To jest moje przeznaczenie,
Na zawsze, zawsze, zawsze

Razem,
na zawsze,
Razem, leżąc na słońcu,
Razem,
na zawsze,
Razem.

Tylko ty i ja,
Ja chcę po prostu być.

2 komentarze:

  1. czemu jak to jest blog o syrenach to macie gadżety z Violetty ????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ nie ma takich gadżetów z Mako Mermaids a te z VIoletty niektóre pasują

      Usuń

Copyright © Świat Disneya