6/05/2020 2

[Recenzja] Figurki POP | STWORKI POTWORKI


Dzisiaj dzięki współpracy ze sklepem STWORKIPOTWORKI mam przyjemność by zrecenzować dla Was figurki POP, ze świata Disneya. Dzięki uprzejmości sklepu dostałem dwie figurki: MULAN oraz ZAZU.


Obie figurki na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo pięknie. Jednak czy jak się przyjrzymy to jest wciąż tak samo? Otóż tak. Każda figurka jest wykonana z jak największą precyzją. Zadbano nawet o małe szczegóły. Figurki są dość sporych rozmiarów. Szczególnie figurka MULAN, która jest przepiękna. Wielkim wyróżnikiem tych figurek są wyjątkowe wielkie oczy, które dają im wiele uroku. 


Jedynym minusem tych figurek jest to, że nie mają wszystkie podstawek. Przeglądając inne figurki i np. z sagi Gwiezdnych Wojen wszystkie figurki mają piękne podstawki, dzięki czemu figurki są stabilne oraz bardzo ładnie to wygląda. W przypadku figurki MULAN jak i ZAZU pojawia się ten problem. Otóż czasami jak stawiałem figurki to mi się przewracały. Ale nie jest to poważny problem, to tylko taka mała podpowiedź, by figurki stały się bardziej atrakcyjniejsze. Obie figurki oceniam 10/10 punktów. Są one naprawdę świetne i polecam wszystkich. Mimo swojej dość sporej ceny to są one warte swej ceny i zachęcam do zakupu. Ja się w nich zakochałem.

2 komentarze:

  1. Świetna recenzja, a figurki są przpiękne. Muszę kupić chociaż jedną

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Mulan jest przepiękna <3 muszę ją nabyć. Póki co kupiłaś tam Else.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya