5/31/2020 14

Idealny prezent na "Dzień dziecka"

Już dziś obchodzimy święto Dzień Dziecka. Każdy z nas mimo wieku zawsze będzie dzieckiem dla swojego rodzica. Niektórzy też ciągle się nim czują. Z okazji tego otóż święta sklep POPSTORE przygotował dla Was nie małą niespodziankę otóż motywem przewodni tego święta jest świat Gwiezdnych Wojen. Z tej okazji na stronie znajdziecie wiele promocji na figurki z tego uniwersum.


Z okazji Dnia Dziecka sklep POPSTORE przygotował dla Was nie małą niespodziankę. Wszystkie figurki z filmu Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie. oraz serialu Mandalorian zostały przecenione, dlatego warto zakupić całą kolekcję. Promocja trwa do 5 czerwca, więc spieszcie się póki jeszcze nie wyprzedano asortymentu.

Warto wspomnieć, że największy rabata jest na figurkę Rey! Ja swoją mam oraz wy też musicie koniecznie ją zdobyć!

Figurka Funko POP Rey za 24,99.


Figurki POP to dość spory wydatek, jednak są one warte swojej ceny. Sam posiadam już kilka i na dniach pojawi się ich recenzja oraz konkurs, gdzie do wygrania będą właśnie te figurki. Dlatego warto nas śledzić oraz zachęcamy do zaglądania sklepu POPSTORE. Miło będziecie jak wbijecie również na ich Facebooka i zostawicie łapkę w górę po różne promocje i konkursy!

14 komentarzy:

  1. O kurczę muszę kupić tą Rey, to moją ulubiona postać. A cena jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że Kylo Ren nie kosztuje tyle co Rey :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te figurki są urzekające. Chyba w pierwszej kolejności zdecydowałabym się na podobiznę Marylin Monroe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są te figurki. Sama mam 1 i jestem zauroczona, ale te ceny. Tutaj akruat jest świetna promocja

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te figurki - takie kolekcje to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny prezent. Mój syn gdyby był młodszy z pewnością by był mega zadowolony z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wędrówki po kuchni1 cze 2020, 09:51:00

    Fajne figurki, ucieszą z pewnością każdego chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idę popatrzeć na asortyment. Szkoda, że na Rey największa przecena, akurat ją lubię najmniej XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów to raj, na pewno wiele osób skorzysta, w tym oczywiście dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie :D Ale zamierzam zacząć od Aragorna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już zakupiłem REY i KYLO RENA, nie mogę się doczekać aż dojdą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie oglądałam Gwiezdnych Wojen 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta kolekcja :) rzeczywiście prezent dla dużych i małych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya