6/30/2017 3

[KONKURS] WYGRAJ KALENDARZ NA ROK 2017

Tak jak wspominałem parę dni temu w poście z recenzją kalendarza na 2017 roku - [link] ogłaszam konkurs przy współpracy z firmą eplecaki.pl. Jest to pierwszy konkurs przy współpracy z tą firmą, jednak już teraz informuję, że nie ostatni. Dzięki naszej współpracy mam bardzo dużo rzeczy do rozdania i wkrótce na blogu zorganizuję jeden duży konkurs wakacyjny specjalnie dla czytelników mojego bloga, dlatego zachęcam do uważnego zaglądania na mój blog, by nic Was nie ominęło, a jak na razie zapraszam do rozwinięcia by poznać zasady aktualnego konkursu, który jest łatwy i sądzę że warto wziąć udział!

AKTUALIZACJA: WYNIKI




REGULAMIN KONKURSU - ZDOBĄDŹ PLAKAT NAJLEPSZYCH SERIALI DISNEYA
1. Konkurs organizowany jest przez blog "Świat Disneya", przy współpracy z Eplecaki.pl, który jest sponsorem nagrody Kalendarz na roku 2017 z bohaterami bajek i seriali.
2. Nagrodzone będą 3 osoby, które wykonają zgłoszenie poprawnie oraz dostosują się do całości regulaminu konkursu. 
3. W konkursie może wziąć udział każdy z czytelników bloga. Musisz oprócz tego byś obserwatorem bloga. Będziemy to sprawdzać.
4. Osoby biorące udział w konkursie muszą mieszkać w Polsce. Nagrody nie wysyłamy poza granice kraju.
5. Zadania konkursowe wszystkie szczegółowo opisałem poniżej:
Wyślij na podany e-mail w regulaminie co zamierzasz zrobić nadzwyczajnego w te wakacje/ w tym roku kalendarzowym. Opisz to wydarzenie, napisz dlaczego jest ono dla Ciebie takie wyjątkowe w tym roku. Możesz opisać np. swój wyjazd za granicę czy koncert idola. Zaskoczcie mnie swoimi planami na ten rok czy wakacje!

6. Wykonane zadanie należy wysyłać na e-mail: mati0401.1999@o2.pl z tytułem wiadomości KONKURS KALENDARZ. W swojej wiadomości dopisz swoje imię, nazwisko, adres do wysyłki paczki. Nigdzie dane nie będą wykorzystane,
7. Konkurs trwa od 23.06.2017 do 30.06.2017.
8. Wyniki konkursu będą podane w tym poście po zakończeniu konkursu.
9. W razie jakiś pytań, kierujcie je w komentarzach.

WYNIKI KONKURSU:
Kalendarze wędrują do Patrycji Witek, Patrycji Bartczak oraz Ewy Bober.

GRATULUJĘ! 


Weźmiecie udział w konkursie?
Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Konkurs wręcz banalny! Na pewno wezmę udział :D Zgłoszenie zaniedługo wyślę i powodzenia innym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam już swojego zgłoszenie :) Liczę na wygraną

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs jednak nie biorę udziału ponieważ mam naprawdę wiele kalendarzy i ten raczej nie jest mi potrzebny. Mam nadzieję, że wygra go ktoś kto naprawdę bardzo go chce. Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya