6/18/2017 3

[Recenzja] Kalendarz 2017

W ramach mojej współpracy z eplecaki.pl, którą nawiązałem już parę miesięcy temu dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją. Tym razem jest to kalendarz na 2017 rok. Kalendarz został wyprodukowany przez firmę Derform, jednakże obie firmy mają razem współpracę i ich produkty możecie zakupić również na stronie eplecaki.pl. Kalendarz 2017 który dostałem jest w motyw różnorodnych bajek, nie tylko Disneya, a co ciekawe nie można go zakupić na stronie sklepu, ponieważ nigdzie nie figuruje. Jednak nie martwcie się, ponieważ mam parę jego egzemplarzy i będą one do wygrania w konkursie, który już w następnym tygodniu po zakończeniu roku szkolnego.


Kalendarz na rok 2017 przedstawia wielu bardzo znanych bohaterów z bajek. Są to między innymi: "Atomówki", "Soy Luna", "Kraina Lodu", "Auta 3", "Star Wars", "Myszka Minnie", "Masza i Niedźwiedź" i wiele więcej. Na każdy miesiąc przedstawiony jest inny bohater, dlatego na pewno kalendarz Wam się nie znudzi! Po za tym z drugiej strony danego miesiąca, na dole jest mały obrazek co z przodu, a na całej kartce jest każdy dzień rozpisany tak, że możecie sobie zapisać jakąś informację o spotkaniu czy czymś ważnym. Dodatkowo na jednej stronie jest miejsce na plan lekcji. Po za tym nawet jeśli minie rok to i tak możecie kalendarz zostawić by oglądać jego piękne zdjęcia, czy wyciąć i gdzieś je przykleić.


Wykonanie kalendarza jest dość solidne. Kartki wykonane są ze śliskiego materiału/kartek. Co powoduje jego wysoką wytrzymałość. Podstawka natomiast jest wykonana z kartonu, bardzo sztywnego, dzięki czemu kalendarz idealnie prezentuje się na półce. Nie ma obawy, że nam się przewróci, ponieważ podstawka jest bardzo stabilna. 


Bardzo kolorowe obrazki, wysokiej jakości wykonanie jedynie punktuje dla tego produktu. Na pewno wielu osobą spodoba się taki kalendarz, ponieważ jest bardzo funkcyjny. Jest nie za duży, w sam raz. Idealnie będzie eksponował się na Waszym biurku, czy półce. Ogólnie produkt oceniam 10/10 punktów. Jeśli tylko będzie dostępny kalendarz do kupna to na pewno go podlinkuję, a jak na razie to wyczekujcie na niego konkurs. 


Podobała Wam się recenzja oraz sam kalendarz?
Zamierzacie wziąć udział w konkursie?

3 komentarze:

  1. Recenzja jak zwykle bardzo fajna. Kalendarz wygląda niesamowicie i bardzo bym go chciała, dlatego wezmę w nim udział! Mam nadzieję, że zadanie nie będzie trudne ale bardzo twórcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja, bardzo mi się podobają zdjęcia i wykonanie, szczególnie fajnie wyszła Minnie ♥ Brakowało mi niestety Violetty, czy chociaż TNŻV, ale o tym możemy pomarzyć... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja jest bardzo dobra. Kalendarz jest bardzo interesujący jednak dla mnie minusem jest to, że na każdy miesąc przypada inny bohater Disneya. Dla innych może to być dobra cecha, ponieważ mogą mieć wszytskich ulubionych bohaterów w 1 miejscu. Mimo to ja nie przepadam za takimi serialami/filami jakimi są Soy Luna czy Star Wars. Brakuje mi tutaj jeszcze Violetty, która była ogromnym fenomenem Disneya a mimo to pominął ją :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya