7/01/2015 2

Lepszy kontakt

Od dziś zdecydowałem, że dam wam mojego Snapchata i założę konto na Instagramie by mieć z wami lepszy kontakt oraz by informować was o różnych rzeczach z mojego życia jak i bloga, więc polecam mnie obserwować. Zapraszam do rozwinięcia.
Tak jak pisałem podam wam mojego snapa i instagrama.
Na Instagramie będą głównie zdjęcia z informacji serialu Syren z Mako oraz innych rzeczy, po prostu dowiecie się czym sie interesuje co lubię.

Link do Instagrama - blogermatias


Snapchat jest to mój prywatny wiec raczej będa tu moje zdjęcia i informacje o mnie co słychać u mnie. Również na snapie możecie wysyłać mi pytania i tam na pewno na nie odpowiem

Snapchat - mateusz6


2 komentarze:

  1. Macie maila na którego można się z wami skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko jest w zakładce redakcja. Jeśli chcesz coś do mnie i czekasz na szybką odpowiedź pisz na e-mail: mati0401.1999@o2.pl

      Usuń

Copyright © Świat Disneya