1/04/2018 2

Film "Tini: Nowe życie Violetty" na DVD

Co prawda film "Tini: Nowe życie Violetty" swoją premierę miał już dość dawno. To jednak do filmu wraca wiele osób z wielkim sentymentem. Recenzje filmu przeze mnie możecie przeczytać już od dawna, ponieważ znajduje się na blogu. Natomiast dzisiaj przychodzę do Was ze specjalnym postem, ponieważ chce zaprezentować Wam ten film na DVD! Otóż film wyszedł na DVD dzięki dystrybutorowi Galapagos. Aktualnie produkcję możecie zakupić za niecałe 33 zł. na stronie empik.com. Jest to naprawdę niewiele za tak dobrą produkcję, którą powinien obejrzeć każdy. Jednak kieruje do Was pytanie macie swoją wersję DVD czy może dopiero zamówicie?


Violetta (Martina „Tini” Stoessel) staje na życiowym rozdrożu. Poznajemy ją, gdy próbuje wsłuchać się w swój wewnętrzny głos i znaleźć własną drogę, którą mogłaby podążać. Nieoczekiwana wiadomość sprawia, że zaczyna kwestionować całą swoją dotychczasową wiedzę o miłości i życiu. Postanawia przyjąć tajemnicze zaproszenie i wyjeżdża na drugi koniec świata w poszukiwaniu odpowiedzi.

2 komentarze:

  1. Mam już od dawna swoją wersję na DVD i bardzo często oglądam. Jednak ja kupiłam płytę trochę drożej :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już swoją płytę, którą wygrałam w konkursie i jest cudowna! Całym sercem polecam ten film bo jest wart obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya