12/16/2017 4

[Recenzja] Spersonalizowane bombki LED

Tak jak ostatnio pisałem z okazji Mikołajek jak i Świąt Bożego Narodzenia dostałem od firmy JAVI niezwykle kolorowe prezenty, a w tym kubki oraz bombki. Ostatnio recenzowałem dla Was kubki, a dzisiaj przychodzę z recenzją bombek na choinkę. Bombeczki tak jak kubki przeznaczone są dla chłopców jak i dziewczynek, a ich motywy są w bohaterów Disneya! Jeśli chcecie im się przyjrzeć jak i może kupić to gorąco zapraszam do rozwinięcia!


Wiecznie młoda i na czasie Myszka Miki i Minnie, uwielbiana przez dziewczynki Kraina Lodu, bohater chłopców - niezawodny McQueen oraz Kubuś Puchatek, uroczy, przyjazny miś „o bardzo małym rozumku” w rewelacyjnych grafikach bombkowych ożywią każdą choinkę, stroik czy pokój!Magia świąt i Disneya zaklęta w cudownej bombce z Twoim imieniem! To uroczy drobiazg dla Twoich bliskich, przyjaciół oraz wspaniały powrót do czasów Twojego dzieciństwa!


Do recenzji dostałem osiem niesamowitych bombek. Każda z nich jest w inny wzór, w inną postać czy napis. Wyglądają one naprawdę bardzo dobrze. Od razu jak tylko je zobaczyłem to mi się spodobały i powiedziałem sobie, że na pewno w tym roku znajdą się na choince u mnie w domu. Imiona na bombkach są takie same jak na kubkach, czyli m.in. to: Szymon, Kacper, Kuba, Zosia, Mateusz, Tosia, Tymon itp. Imion jest naprawdę wiele i raczej każdy z Was znajdzie swoje imię lub swojej pociechy. Jednak jeśli by tak nie było, to oprócz imion są inne, fajne napis świąteczne np. "Wesołych Świąt" czy "Magicznych Świąt" itp.


Kolorowe, personalizowanie bombki z ulubionymi bohaterami bajek Disneya, dla chłopców i dziewczynek są wykonane bardzo estetycznie. Świetnie prezentują się na choince, a po za tym one świecą! Wystarczy że bombkę włączymy, a ta rozświetla cała choinkę, święcąc na zmianę światłem. Poniżej starałem się pokazać jak ona, świeci lecz nie jest to wstanie pokazać jak to przepięknie wygląda. 


Bombki sprzedawane są: w sieci sklepów TOYSRUS, w wybranych salonach EMPIK, w wybranych salonach SMYK, w wybranych sklepach sieci Carrefour, na wybranych stacjach Orlen, w wybranych sklepach Media Markt, Selgros. Ja te bombki oceniam 10/10 punktów. Jest to strzał w dziesiątkę, idealny prezent dla każdego, jak i idealna ozdoba na choinkę! 


Również spodobały Wam się bombki, jak mi? Zamierzacie jakieś kupić?

4 komentarze:

  1. O jacie te bombki są jeszcze lepsze niż kubki. Zakochałam się w nich. jak tylko je znajde to wykupie ich tak duzo, że całą choinkę nimi wystroję

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dziś w Empiku i kupiłam sobie 4 takie bombki, bo cena jednej to aż 17zł.
    Mimo ceny są na prawdę bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te bombki. Muszę je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki nadają się na idealny prezent dla młodszego rodzeństwa bądź młodszego członka rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya