9/12/2017 24

Lista odcinków serialu "Wolfblood''

Wolfblood - brytyjski obyczajowy serial fantasy stworzony przez Debble Mona. Światowa premiera serialu miała miejsce 10 Września 2012 roku na brytyjskim kanale CBBC. W Polsce premiera serialu obyła się 14 Września 2013 roku jako zapowiedź, natomiast regularna emisja rozpoczęła się 27 października 2013 roku na antenie Disney Channel. Jednak w Polsce nie odbyła się premiera trzeciego sezonu, czwartego i piątego sezonu! Z nie wiadomych przyczyń. Jednak fani serialu przetłumaczyli trzeci, czwarty i parę piątego sezonu. Zapraszam do rozwinięcia


SEZON 1




24 komentarze:

  1. Uwielbiam Wolfblood i żałuję że Disney nie wyemitował dalszych sezonów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :) Dokładnie, że Disney nie wyemitował u nas :( Po to wam zrobiłem ten post :) Bo ja też jestem tego fanem.

      Usuń
  2. Jeju wolfblood to był jeden z lepszych serialów, genialny post i jak tylko będę miała wolną chwilę z chęcią obejrzę kolejne sezony c:

    https://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam serial Wolfblood, ale nigdy nie mogłam znaleźć linków do odcinków, a teraz spokojnie będę mogła sobie zrobić maraton tego serialu! Mam nadzieję, że ostatnie 6 odcinków także zostanie przetłumaczone i każdy z nas będzie mógł obejrzeć wszystkie odcinki, z wszystkich 5 sezonów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny odcinek ?
    Kiedy bedzie odcinek 5?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze 2 sezony były mega a w innych będzie maddy bo jest najlepsza.?!?
    Dla mnie bez niej w tym filmie bd trochę smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serialowa Maddy jest tylko w 1 i 2 sezonie :/

      Usuń
    2. Ten serial bez Maddy jest nudny i bez sensu

      Usuń
  7. Zobaczyłam ostatni odcinek i są inni zamiast rydiana i maddy i wgl teraz to już nw czy bd dalej ogl ale pierwsze 2 serie sztos trzecia może być ale reszta nw 🤐🤐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo wrażenie. Po tym jak w 2 sezonie odeszła Maddy a w 3 Rythdian to serial poprostu się zawalił.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100% bez Maddy i Ryhdiana to już niejest to samo poprostu jak oglądalam dalsze części to było mi smutno że już ich niema

      Usuń
  8. jeśli chodzi o reszte sezonów bez Maddie i Rhydiana to są spoko tylko szkoda ze nie ma montynuacji sezonu 5

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na kolejne przetłumaczone odcinki cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że ktoś czeka :D
      Wkrótce zaktualizuję odcinki

      Usuń
  10. Również czekam na tłumaczenie ;) bo juz od końca 5 odcinka brakuje.. kiedy jestes w stanie to zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale my chyba nie dokończymy tłumaczenia tego serialu :/

      Usuń
    2. szkoda bo zostały tylko 3 odc do przetłumaczenia

      Usuń
  11. Ten serial to najlepsze co mnie spotkało do tej pory. Pierwsze dwa sezony sztos. Kiedy była Maddy,Rhydian, Tom i Shannon. Ale od czwartego sezonu niewiem co się za bardzo wydarzyło, postacie które się pojawiły wogule niemaja sensu. Nie obrazajcie się jak napisze ze od 4 sezonu to już jest klapa. Poprostu zepsoliscie wolfblooda������

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęłam oglądać wolfblood i jest super najlepszy serial. Mam nadzieje że jeszcze będą dalsze sezony. Tylko szkoda że już nie ma już od 4 sezonu Maddy i Rhydiana :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy może ktoś dać napisy do 3 ostatnich odcinków? Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze nie ma dalszej częsci z mady czy nawet z rydianem szkoda ze nie ma więcej sezonów rozpłakałam się gdy dowiedziałem Się to jest ostatni sezon i do tego 10filmów 😢😢😢😢 myśle że kiedy jeszcze powstanie więcej filmów nawet w kinach nawet w Disney Channel i żeby to się wszystkim przypomniało te stare czasy 😢😢😢

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya