9/15/2017 3

[Recenzja] Przybory szkolne od eplakaty.pl

Szkoła rozpoczęła się pełną parą, a dzisiaj chce zaprezentować Wam parę różnorodnych przyborów szkolnych takich jak plany lekcji, długopisy czy zakładki itp. Wszystkie te produkty nie są dostępne na stronie eplecaki.pl do kupna, jednak ja dostałem je w dużych ilościach wkrótce podczas konkursu będą to nagrody dodatkowe do tych głównych, a więc koniecznie zobaczcie co dostałem i co możecie wygrać!


Zakładki oraz plany lekcji z serialu "Violetta"
Serial "Violetta" zrobił dużą furorę na całym świecie pomimo tego, że produkcja już się skończyła bardzo dawno to jednak ciągle produkowane są przedmioty, przybory i inne gadżety z logiem tego serialu.  Dzięki uprzejmości eplecaki.pl mam bardzo dużą ilość zakładek i planów lekcji do rozdania, które już wkrótce będą do wygrania w wielkim konkursie. 
Na każdej zakładce pojawia się tylko serialowa Violetta. Zakładki są dwustronne i zrobione z dość trwałego materiału. Zdjęcia pochodzą z promocyjnych drugiego sezonu, są aż trzy różne wzory. Natomiast plan lekcji mam w dwa wzory. Oba zawierają promocyjne zdjęcia trzeciego sezonu. Na jednym jest sama Violetta, a na drugim Vilu oraz jej romantyczny chłopak Leon. Plan lekcji jest na takiej tekturce, by był on sztywniejszy i tak rzeczywiście jest. Ogólnie plany są bardzo dobrze wykonane.

Długopisy i gumki do ścierania w motyw "Winx"
Bajka animowana "Winx" to dość popularny serial wśród młodszych dziewczynek. Szał na serial powoli przemija, kontynuacji typowego serialu nie ma, jedynie są jakieś nowe krótkie odcinki, jednak całkowicie inne niż serial.
Co do przyborów, czyli długopisów i gumek do ścierania mogę powiedzieć dobre zdanie. Wyglądają bardzo dobrze. Długopisy mają grubą końcówkę i pisze się nimi bardzo dobrze. Kolorowe wzorki i wróżki wyglądają bardzo interesująco i nie jedna dziewczynka by chciała mieć taki długopis. Gumki do ścierania robią jeszcze większą furorę, ponieważ każda  gumka wygląda inaczej i są one w kształcie danej bohaterki. Szczerze bardzo mi się podobały i szkoda by mi było je wykorzystać. Mam parę zestawów tych gumek i jedne otworzyłem by sprawdzić i ich minusem jest to, że słabo ścierają, bardziej gumka znika niż coś zetrze. Oprócz tego nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego produktu.

Reszta przyborów - gadżetów
Do recenzji, jak i w sumie bardziej do konkursów dostałem parę smyczy na klucze, odblaski na rękę czy plecak jak i dwa bloki w motyw "Dzwoneczka". Kartki bloku są bardzo dobre, nie śliskie, a więc dobrze się na nim rysuje. Oprócz tego na koniec chce Wam zaprezentować naklejki, które zawierają różnorodne wzory, postacie ze Stumilowego Lasu czyli z Kubusia Puchatka - bajki, którą kocha wielu dzieci, jak i starsi czują do niej sentyment. Naklejek jest bardzo dużo, wiele różnych wzorów. Są dość połyskliwe i wypukłe. Dzieciaki będą mieć zajęcie na parę dobrych godzin!
Podsumowując, owe gadżety nie znajdziecie wszystkie w sklepie eplecaki.pl są one z różnych sklepów, gdzieś w papierniczym znajdziecie na pewno. Jednakże nie będziecie musieli ich kupować, ponieważ pod koniec września lub początek października odbędzie się wielki konkurs z różnymi nagrodami, w tym również i powyższych rzeczy! Liczę, że weźmiecie licznie w nim udział!

Podobała Wam się moja ocena produktów? Która rzecz Wam się spodobała? Chcielibyście coś wygrać? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Świetna recenzja! Jeju tych przedmiotów jest cała masa i każdy z nich jest niesamowity. Szczególnie te z serialu Violetta przyciągły moją uwagę. Cieszę się, że sklep przysłał Ci tak mnóstwo rzeczy oraz, że każdy z nas będzie miał szansę wygrać taką w konkursie. Już nie mogę się doczekać, aż zostanie on ogłoszony i jakie będzie w nim zadanie do wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy. Rzeczy są bardzo ładne, a konkurs jes dobrym pomysłem ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te rzeczy, na pewno wezmę udział w konkursie! Recenzja bardzo interesująca!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya