7/05/2016 6

[Relacja] Dzień w Warszawie | Pokaz prasowy filmu "Tini. Nowe życie Violetty"

Tak jak parę dni zapowiedziałem, dziś macie możliwość przeczytania mojej relacji z pokazu prasowego filmu "Tini. Nowe życie Violetty", które odbyło się 29 czerwca w CINEMA CITY ARKADIA w Warszawie. Oprócz relacji z pokazu, która niestety jest zbyt długa, ponieważ nie ma co długo się rozpisywać, dodatkowo opisałem cały mój pobyt w naszej stolicy. Również przepraszam, że zdjęcia, które nie są moje, ale robiłem prawie wszystkie aparatem, ponieważ telefon mam w naprawie, a nie mogę znaleźć do niego kabla USB, ponieważ aparat ma inną wtyczkę i nie mam jak zgrać zdjęć. L Gdy tylko znajdę kabel lub jakoś uda mi się zgrać zdjęcia to zaktualizuje post.


Dnia wyjazdu i pokazu prasowego (29 czerwca) musiałem wstać równo o 5.00, ponieważ równo o 06:05 miałem już busa prosto do Warszawy. Jedynym plusem było to, że przystanek mam dość blisko i moją motywacją było świadomość, że już dziś zobaczę film "Tini. Nowe życie Violetty". Do Warszawy by było mi raźniej pojechałem razem z mamą i siostrą.


Około 10.30 byłem już pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Oczywiście nie mogło to zakończyć się bez zdjęć J, miałem do Was również snapować, ale mój telefon aktualnie jest w naprawie. Od razu po zdjęciach zaczęliśmy kierować się w stronę galerii Arkadia. Z okazji tego, że była ładna pogoda jak i chciałem pozwiedzać trochę Warszawy, pooglądać te piękne wieżowce, poszliśmy do galerii na piechotę. Z pałacu do galerii jest spory kawałek, ale daliśmy radę.


Na miejscu byłem już równo o 12.00. Byłem chyba pierwszym blogerem Disneya, który się zjawił. Jednak już około 12:30 zaczęli się schodzić wszyscy. Na pokazie prasowym ku zaskoczeniu pojawiły się polskie głosy postaci, a mianowicie pojawiła się Agnieszka Mrozińska (Violetta), Karol Osentowski (Leon), Justyna Bojczuk (Ludmiła), Sylwia Lipka (Miranda) i Karol Jankiewicz (Saúl) - znany też jako Alex w serialu "Alex i spółka". Dodatkowo również na pokazie pojawiły się współpracujące z Disneyem Emilka i Alex. Wszystkie nagrania i relacje mogliście zobaczyć na Snapchacie Disney Polska - Disneypolska
Powyższe zdjęcia pochodzą ze Snapchata Disney Polska - Disneypolska

Po całym seansie, kto tylko chciał to poszedł do gwiazd po zrobienie sobie z nimi zdjęcia. Jednak ja już nie poszedłem, musiałem się zbierać, po za tym musiałem jeszcze coś zjeść, bo byłem naprawdę głodny. Bo od rana nic nie jadłem z całego tego wyczekiwania i tych wrażeń.


Powrót nawet szybko zleciał lecz też zatrzymaliśmy się w sklepie z pamiątkami. Około godziny 17:00 byłem znów na Placu Defilad, czyli tam, gdzie jest Pałac Kultury i Nauki. Okazało się, że nie zdążyliśmy na autobus i musieliśmy czekać na kolejny, aż do 18:15. Podczas czekania poszliśmy do Złotych Tarasów, a później równo o 18:20 wyjechaliśmy w stronę do domu. Bardzo dziękuję Disney Polska za zaproszenie na pokaz, było świetnie!


Film "Tini. Nowe życie Violetty" już w kinach!
Recenzję filmu możecie przeczytać już na blogu - [link]

6 komentarzy:

  1. Fajny post. Dzięki nie mu mogłam się dowiedzieć jak wyglądał mniej więcej przedpremierowy pokaz filmu. Szkoda, że się na nim nie pojawiłam :( za daleko. Ale dzięki Tobie mogłam dowiedzieć się jak to wszystko wyglądało. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie napisane :) Jednak mnie ten film totalnie nie przekonuje, nie byłam fanką tego i raczej nie będę.
    Soy Luna - to jest to ! :)

    Jeśli jest ktoś zainteresowany gadżetami Soy Luna to prosze pisac do mnie na priv. :) Posiadam plecaczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Film jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super relacja z tego wydarzenia. Na pywno musiało być niesamowicie zobaczyć tak szybko ten film a do tego spotkac osoby takie jak Sylwia Lipka czy Justyna Bojczuk. Niezapomniane przeżycie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya