3/29/2016 8

[Recenzja] Zwierzogród

Disney powraca z kolejnym filmem, który podnosi wysoko poprzeczkę! "Zwierzogród" to opowieść o niecodziennym duecie próbującym rozwiązać zagadkę tajemniczych zniknięć mieszkańców miasteczka. Czy mały niepozorny króliczek może zostać policjantem, a lisowi można ufać? Czy film jest naprawdę tak fajny jak go oceniają? Poznać moje zdanie na temat tego filmu możecie w rozwinięciu.



Piszę tę recenzję zaraz po tym jak wróciłem z seansu kinowego. Wybrałem się do kina z moim znajomym i jedno głośnie stwierdziliśmy, że dawno tak dobrego filmu animowanego nie widzieliśmy. Oprócz wielu gagów, kawałów, film zawiera bardzo dobrą fabułę, lepszą niż można było sądzić po zwiastunach. Twórcy filmu musieli długo przysiedzieć przy tym filmie, ale się opłacało. Film przypomina trochę kryminał, a właściwie można to nazwać kryminałem. Serio mamy króliczka, który jest początkującym policjantem i mamy też tego złego, który knuje i próbuje mieć wyższe stanowisko, być znanym za wszelką cenę lecz i tak do prawie samego końca, nie sądziłem, że to może być ona. O kogo mi chodzi musicie sami zobaczyć, nie będę spojlerował więcej. Film nie jest aż tak do dzieci jak to bywa w bajkach. Przychyliłbym się, że jest to film skierowany do starszych. Oprócz tego, że są zwierzątka i fajna muzyka to film ma naprawdę ekstra fabułę i niektóre wątki, sceny przez dzieci mogą być nie zrozumiałe. W kinie nawet jedna mama przy mnie tłumaczyła dziecku o co chodzi. W filmie pokazana jest naprawdę dojrzała historia w formie animacji. 


Film naprawdę ma bardzo dobrą fabułę, ale również wiele gagów, kawałów. Pomysłów w tym filmie jest bardzo dużo między innymi scena z leniwcami jest jedną z najlepszych według mnie. Pokazanie prawdziwej natury zwierząt i pokazanie ich w śmieszny sposób, to mega dobry pomysł. Cała sala kinowa śmiała się co parę scen. 


Postacie wykreowane są super. Animacje bardzo pięknie. Widać, że dużo ludzi na tym pracowało. Również specjalnie do tego filmu stworzono piosenkę, którą oryginalnie wykonuje Shakira - "Try Everything", którą słyszymy na napisach końcowych lecz jednak w czasie filmu Disney Polska dał nam polską wersję tej piosenki, który wykonuje Paulina Przybysz - "Nie bój się chieć". Opracowanie piosenek znajdziecie tutaj - [link].


Podsumowując film to bardzo dobra robota. Polecam każdemu, a nawet i tym starszym, bo naprawdę dużo jest wątków, które mniejsze dzieci mogą nie zrozumieć. Film oceniam na 10/10 punktów. Film trafiony w dziesiątkę.

Byliście na tym filmie w kinie? Czy zamierzacie się dopiero wybrać?
Podobał Wam się film oraz recenzja? Dajcie znać w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Ej no nie sądziłam że ten film może być fajny. Muszę iść do kina go obejrzeć. Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem już dawno i również mi się podoba. Lenice są najlepsze. ale również fajna był scena z tym jak ten zwierzak, nie wiem co to za zwierzak udawał dziecko lisa i chciał zostać słoniem w przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając recenzję i komentarz powyżej stwierdzam że idę do kina jak najszybciej to chyba wielki hicior

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście gdy usłyszałam o Zwierzogrodzie nie byłam do niego pozytywnie nastawiona, lecz czytając wszystkie recenzje, myślę, że muszę wybrać się do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam, ale przekonałeś mnie jeszcze bardziej, zainteresowałam się filmem tylko dzięki Shakirze :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam i polecam bardzo. Generalnie nie jestem ogromną zwolenniczką filmów animowanych ale ten spodobał mi się niesamowicie :) Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem super film bardzo śmieszny podobał mi się i czekam na 2 serię

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya