3/21/2016 6

[Muzyka Disneya] Try Everything

"Try Everything" (pl. "Nie bój się chcieć") to piosenka promująca nowy film Disneya "Zwierzogród". Pisałem Wam kiedyś, że angielską wersję zaśpiewała Shakira [link]. Piosenka również doczekała się polskiej wersji językowej. W rozwinięciu znajdziecie opracowanie piosenki, czyli jak zwykle tekst po angielsku, polsku oraz oba wykonania. Gorąco zapraszam.


TEKST ANGIELSKI
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh

I messed up tonight
I lost another fight
I still mess up but I'll just start again
I keep falling down
I keep on hitting the ground
I always get up now to see what's next
Birds don't just fly
They fall down and get up
Nobody learns without getting it won

I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
Though I’m on the lead
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
No I won't leave
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail

Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh

Look how far you've come
You filled your heart with love
Baby you've done enough that cut your breath
Don't beat yourself up
Don't need to run so fast
Sometimes we come last but we did our best

I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
Though I’m on the lead
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
No I won't leave
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail

I'll keep on making those new mistakes
I'll keep on making them every day
Those new mistakes

Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh oh

Try everything...


TELEDYSK

TEKST POLSKI
O, o, o, o, oł! /4x

Niech mówią co chcą 
Ja jestem wierna snom
I sama dobrze wiem gdzie jak i co 
Nauczył mnie czas
Upada się żeby wstać
Bo ważne są tylko przyszłe dni

Uciekam stąd
W nudy mgle nie chce żyć
Czy do stracenia coś mam?
Chyba nic!

Nie poddam się
Mnie nie złamie nic
Każda z trudnych chwil tylko doda sił
Marzenia są w nas
Nie trzeba nic tylko chcieć
Kto się nie boje
Ten już góra jest
Nie poddam się
Mnie nie złamie nic
Zawsze przed siebie biec
Właśnie tak ma być
Marzenia są w nas
Nie trzeba nic tylko chcieć
Kto się nie boje
Ten już góra jest

O, o, o, o, oł!
Nie bój się chcieć
/4x

Choć nie ma lekko
Nie przejmuj się
Raz zrobisz błąd
Drugi raz już nie
Więc nie bój się

O, o, o, o, oł!
Nie bój się chcieć
/4x

Nie bój się chcieć!


TELEDYSK


Podoba Wam się ta piosenka? Byliście w kinach na tym filmie?
Dajcie znać w komentarzach! 


Zwierzogród nadal w kinach, by każdy mógł zdążyć obejrzeć!


źródło tekstów:
angielski - tekstowo
polski - tekściory.interia

6 komentarzy:

  1. Polecam gorącą do bajkę! Sama na niej byłam i mega mi się podobała :)
    Dodam, że mam 16 lat, więc nie koniecznie to bajka tylko dla dzieci!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wybrać się do kina. A piosenki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polska jak i angielska wersja, bardzo fajna. Miło się je słucha. Byłem już w kinie na tym filmie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Niestety nie byłam w kinie, ale być może jeszcze uda mi się obejrzeć Zwierzogród :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka bardzo mi się podoba ;)Byłam w kinie na "Zwierzogrodzie" i polecam wszystkim bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka jest super, wpada w ucho choć nie za bardzo lubie Shakirę :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya