3/01/2016 7

[Miesiąc z serialem] Marzec 2016 - "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot"

Nowa seria z tego roku powoli rozkręca się na blogu. Aby było fer wobec Was, przez cały miesiąc na blogu i grupie na Facebooku była ankieta, w której mogliście głosować na ten serial, który lubicie, a przede wszystkimi, chcielibyście się o nim więcej dowiedzieć. Z Waszych głosów na blogu oraz na grupie na Facebooku serial, który miał najwięcej głosów był "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot"! Zyskał bardzo dużo głosów. Gratulujemy! Dzisiejszy post, tak jak zwykle będzie jest wprowadzającym do serialu, który wygrał, więc zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie podstawowe informacje o serialu.

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot – japońsko-francusko-koreański serial animowany wyprodukowany przez wytwórnie Zagtoon, Method Animation, Toei Animation, SAMG Animation i PGS Entertainment.

Premiera serialu miała miejsce w Korei 1 września 2015 roku na koreańskim kanale EBS. Francuska premiera serialu nastąpiła 19 października 2015 roku na francuskim kanale TF1. Serial ten po raz pierwszy pojawił się w Polsce 6 grudnia 2015 roku na antenie Disney Channel jako przedpremierowy pokaz. Oficjalna premiera serialu odbyła się 8 lutego 2016 roku.

FABUŁA

Marinette i Adrien to dwójka niezwykłych nastolatków. Zostali wybrani na wybawców Paryża! Ich misja polega na chwytaniu złych stworów – Akumanów – zdolnych przemienić każdego w czarny charakter. Ochraniając miasto przybierają postać superbohaterów: Marinette zamienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota. 
Ale Biedronka i Czarny Kot nie znają swoich prawdziwych tożsamości. Marinette nie wie, że w jej sprzymierzeńca wciela się Adrien – chłopak, w którym się potajemnie podkochuje. On z kolei nie ma pojęcia, że Biedronka to Marinette, którą uważa za przyjaciółkę…
POSTACIE
  • Yeo Min-jeong jako Marinette Dupain-Cheng / Biedronka
  • Nam Doh-hyeong jako Adrien Agreste / Czarny Kot
  • Hong Shi-ho jako Władca Ciem
  • Chang Eun-sook jako Tikki
  • Jun Tae-yul jako Plagg
  • Kim Eun-ah jako Alya
  • Hong Bum-ki jako Nino
  • Jun Hae-ri jako Chloé Bourgeois

Mam nadzieję, że posty z tego miesiąca Wam się spodobają! Jeśli chcielibyście dowiedzieć się o jakich serialach były inne miesiące i zobaczyć post zapraszam tu [link]

7 komentarzy:

  1. Super! Fajni, że marzec będzie miesiącem tego serialu.Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne że wygrał on, mam nadzieję że kiedyś wygrają star Wars.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten serial, mam nadzieję, że będą fajne posty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te serial, jest wciągający. Na pewno nie przegapię żadnego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że skończył się miesiąc o tym serialu, myślałam ze wygra kolejny "H2O" no ale cóż może kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam odc od 1 do 26 Jestem zachwycona to moja ulubiona kreskówka!!! Mam własną strona na fb Miraculum Biedronka i Czarny Kot Zapraszam mam ją od nie dawna więc mało osób lubi polubcie ją i polecajcie i zapraszam są trzy ankiety ze wszystkimi odc od 1 do 26 przeczytajcie ja oglądam na youtube na kanale Bojówka1302 polecam najpierw do odc 12 mówią po polsku później napisy dziewczyna która to prowadzi to Paulina pozdro lubię tw kanał Paulino Jestem największą fanką serialu Pa /Biedra

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya