2/24/2016 8

[Muzyka Disneya] Nowa piosenka z serialu "Soy Luna"

Jak wszyscy wiemy premiera serialu "Soy Luna" już 14 marca w Argentynie, a w Polsce jeszcze tego roku! Premiera już coraz bliżej, każdego dnia wielkimi krokami zbliżamy się do wyczekiwanej premiery serialu. A producenci pokazują nam kolejną piosenkę z tego nowego serialu! W rozwinięciu nagranie, tekst piosenki oraz tłumaczenie. Zapraszam!

"Sobre Ruedas" - pl. "Na Wrotkach"




TEKST

Sé que en este lugar todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor 
Siente mi corazon 

Con el viento iremos mas alla 
Ven, te llevaré 
A tu lado iré sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes

De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar 
Sobre Ruedas me vas a encontrar 

Sobre Ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara sonando 
Sobre Ruedas lo vas a lograr 
Sobre Ruedas siempre voy a estar
Oh - oh 

Una vuelta mas 
Voy, vas, giro, vienes 
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas

Volveremos a empezar 
Sé que en este lugar todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor 

Siente mi corazon 
Con el viento iremos mas alla 
Ven, te llevaré
A tu lado iré sobre ruedas 

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu, me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar 
Sobre Ruedas me vas a encontrar 

Sobre Ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara sonando 
Sobre Ruedas lo vas a lograr 
Sobre Ruedas siempre voy a estar
Oh - oh 

Una vuelta mas
Sobre Ruedas me vas a encontrar
Sobre Ruedas mi felicidad 
Con el viento en la cara sonando 

Sobre Ruedas lo vas a lograr
Sobre Ruedas siempre voy a estar
Oh - oh

Una vuelta mas 
Una vuelta mas 
Una vuelta mas 

TŁUMACZENIE

Wiem, że w tym miejscu może się wszystko wydarzyć
Skaczę, krzyczę i znajduję moją wolność
Tak intensywna (jest) ta miłość
(Które) Czuje moje serce

Z wiatrem idziemy bardziej tam
Chodźcie, przyjdę
Będę u twojego boku
Idę, idziesz, krzyczę, przychodzisz

Masz mnie pod ręką/przy sobie
Krzyczysz, przychodzisz, idę, idziesz
Wrócimy aby zacząć
Na wrotkach mnie znajdziesz

Wrotki moim szczęściem
Z wiatrem śnię
Na wrotkach to osiągniesz
Na wrotkach zawsze będę
Oh - oh

Jeszcze jeden obrót
Idę, idziesz, krzyczę, przychodzisz
Masz mnie pod ręką/przy mnie
Krzyczysz, przychodzisz, idę, idziesz

Wrócimy aby zacząć
Wiem, że w tym miejscu może się wszystko wydarzyć
Skaczę, krzyczę i znajduję moją wolność
Tak intensywna (jest) ta miłość

(Które) Czuje moje serce
Z wiatrem idziemy bardziej tam
Chodźcie, przyjdę
Będę u twojego boku

Idę, idziesz, krzyczę, przychodzisz
Masz mnie pod ręką/przy mnie
Krzyczysz, przychodzisz, idę, idziesz
Wrócimy aby zacząć

Na wrotkach mnie znajdziesz
Wrotki moim szczęściem
Z wiatrem idziemy bardziej tam
Na wrotkach to osiągniesz
Na wrotkach mnie znajdziesz
Oh - oh

Jeszcze jeden obrót
Na wrotkach mnie znajdziesz
Wrotki moim szczęściem
Z wiatrem idziemy bardziej tam

Na wrotkach to osiągniesz
Na wrotkach mnie znajdziesz
Oh - oh

Jeszcze jeden obrót
Jeszcze jeden obrót
Jeszcze jeden obrót

Podoba Wam się nowa piosenka? Która lepsza "Sobre Ruedas" czy "Alas"?
Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem lepsza jest ALAS

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna piosenka. Nie wiem która lepsza, ale chyba Alas, bardziej wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jak każdy wolę Alas, ta jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka i "Alas" jest niesamowita!Uwielbiam obydwie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jest ta piosenka. Mam nadzieję, że wszystkie będą tak fajne jak ta oraz Alas. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A tobie Mateusz podoba Ci się ona?

    OdpowiedzUsuń
  7. Violetta miała lepsze piosenki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya