1/10/2016 12

Film "Obrót Życia" w Disney Channel

Czasem trzeba upaść, zanim będzie można latać. 14-letnia gimnastyczka, Ariana Berlin, którą w filmie gra aktorka Ana Golja, wyrusza na zawody krajowe. W trakcie podróży ulega wypadkowi samochodowemu, w którym doznaje liczne obrażenia. Przez wypadek nie może uprawiać nigdy więcej gimnastyki. Mimo utraty sprawności dziewczyna nie zamierza się poddawać. Dzięki treningom tanecznym powoli wraca do formy. Po pewnym czasie, gdy zapisuje się na lekcje hip-hopu, jej życie całkowicie się odmienia.



Premiera filmu już 15 stycznia o godzinie 18:00 na Disney Channel.



Zapowiada się fajny film! Będziecie oglądać? 
Piszcie w komentarzach! Ja nie mogę się doczekać.

12 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć, coś fajnego się zapowiada/katty

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie w internecie można go oglodnoć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.baje.pl/movie/91271/Obr%C3%B3t+%C5%BCycia

      Usuń
    2. Jak klikam ,,kliknij i obejrzyj" to wyświetla mi się taka sama strona . Dlaczego???

      Usuń
  3. Podacie linka gdzie można oglądnąć go w internecie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak podaj linka to ja ulokowana tylko zapomniałam hasła i na tego jest m pod tą nazwą ale podaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam, SUPER FILM! Polecam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam, SUPER FILM! Polecam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post !!! zapraszam do mnie można wygrać autografy !! www.swiatwelugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya