10/03/2015 0

Dom Rity - Współrzędne geograficzne



Dziś, mam dla Was szybką ciekawostkę. Otóż. kiedy otworzyłem stronę z Ritą na anglojęzycznym Wiki, natrafiłem na bardzo ciekawy komentarz dotyczący jej domu... Szczegóły w rozwinięciu!









Pewien użytkownik, zadał pytanie pod postem o Ricie. Dostał odpowiedź..

Tłumaczenie : 

-Jaki jest adres domu Rity w Gold Coast, Australii? Próbowałem szukać na Google Maps, ale nie mogłem znaleźć.

-Po kilku minutach szukania znalazłem gdzie jest dom Rity

I drugi post (bardzo podobny, toteż nie czuje potrzeby tłumaczenia go).




Nie wiem jakim cudem udało mu się znaleźć dom, który w serialu jest prawdopodobnie domem Rity, ale nie będę się nad tym teraz zastanawiać. Nie jest co prawda nigdzie potwierdzone, że to ten domek, ale jest bardzo podobny, sami przyznacie. Wrzucam Wam zdjęcia oraz adres byście sami znaleźli i ocenili tą twierdzę.





Adres : 21 Brakes Crescent, Miami, Queensland, Australie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya