9/13/2015 1

Cytaty z 11 odcinka 2 sezonu !

Na początek...przepraszam Was za moją dłuuugą nieobecność. Myślę, że w najbliższych dniach nadrobię wszystkie zaległości :)
.
A teraz cytaty z 11 odcinka :

,,Zac: Wiesz coś o tym gościu?
Evie: Patrząc na ilość tytułów naukowych ma tak z milion lat."

,,Sirena: Nie wiedziałam, że tak ciężko to znaleźć.
Mimmi: Rzadko występują w południowych oceanach.
Sirena: Tyle wystarczy ?
Mimmi: Mamy zapas. Teraz potrzebny nam tajny składnik. Wyciąg z meduzy.
Sirena: A skąd go weźmiemy?
Mimmi: Wydoimy meduzę.
Sirena: One parzą!
 Mimmi: W tym cała zabawa!''

,,Ondina: Hej!
Eric: Hej! Sama jesteś?
Ondina: Mimmi i Sirena zbierają glony.
Eric: Brzmi super.''

,,Ondina: Co robicie?
Mimmi: Skóra nam się wysusza na lądzie , więc robimy krem nawilżający.
Sirena: Podobno też odmładza.
Ondina: Świetnie. Miałyśmy odzyskać nasz dom, a wy zajęłyście się produkcją kosmetyków."

,,Sirena: Ondina, nic ci nie jest?
Ondina: Nie jestem Ondina.Jestem księżniczka Ondina,królowa wszystkich oceanów i całego świata. A wy będziecie moimi służącymi."

,,Przewodnik: Widzieliście panią Santos?
Cam: Gada przez telefon. Wie pan, jak to jest...dyrektorki. Zawsze zajęte.''

1 komentarz:

  1. A gdzie ten wietszyk Ondiny Dołem sinej zimnej wody mała rybka sobie mknie
    ( ... )Dalej nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya