1/17/2015 1


Dnia 26 grudnia 2014 stworzyłem quiz z wiedzy o Sezonie 1. W parę dni bardzo dużo osób go rozwiązało, co mnie bardzo ucieszyło i stwierdziłem, że to nie będzie ostatni tego typu quiz, a miał być. Kolejny qiuz  będzie o przedpremierowych informacjach o Sezonie 2, ale również o H2O. W tym poście napiszę wyniki quizu i pokażę poprawne odpowiedzi. 

NOWY QUIZ - link


Quiz ma 15 pytań, które dotyczą  tylko pierwszego sezonu serialu. Aktualnie (17.01.2015 rok) quizy rozwiązało 166 osób. Chociaż liczba nadal wzrasta i też nawet od stworzenia quizu nie minął miesiąc!!!
Jestem też w szoku, że wynik ogólny jest nawet dobry. Brawo.


WYNIKI

POPRAWNE ODPOWIEDZI  

Cieszy mnie to, że tak dużo osób ten quiz rozwiązało i rozwiązuje dalej, wkrótce, a właściwie może dziś dodam kolejny. Mam nadzieję, że kolejny też rozwiąże tak dużo osób. 

1 komentarz:

  1. Wysłałam Quiz na temat 2 sezonu syreny z mako. I mam 14/15 peeeech xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya