10/05/2014 0


Krótka, treściwa. Myślę, że więcej słów nie potrzeba. Przed Wami kolejna piosenka Sireny. Tym razem opowiadająca o .... a z resztą sami zobaczcie. Zapraszam do rozwinięcia!


To jedna z moich ulubionych piosenek, ponieważ ma w sobie tą jakże magię! *.* Jest o miłości, a pojawia się w niej także wątek magii księżyca i morza. Nie wiem czy dobrze to interpretuję, ale wydaje mi się, że ta piosenka nawiązuje troszkę do H2O. Wyjaśnię pod tłumaczeniem.

Across the sea


Tekst:
Thought I'm far away
Across the sea
This moon keeps
Haunting me
As I spread my wings
And soar above
It' s you
You' re guiding me
And the morning sun
Still shines on me
I feel you power too


Tłumaczenie:

Chociaż jestem daleko

Za morzem
Ten księżyc trzyma,
Nawiedza mnie.
Jak rozwijam skrzydła
I wznoszę się ponad
To Ty,
Prowadzisz mnie.
I rano słońce
Wciąż oświetla mnie

Moja interpretacja:
Część: "Chociaż jestem daleko, za morzem, ten księżyc trzyma, nawiedza mnie" mówi nam o dziewczynie, która jest syreną. Chyba wszyscy pamiętają jak pełnia oddziaływała na syreny z H2O. Tak jest i tu. Dziewczyna jest na lądzie (za morzem), a księżyc nawiedza ją, zaś kiedy spojrzy w jego tarczę, wpada w trans (księżyc trzyma ją w transie). Będąc w trakcie transu, dziewczyny robiły wszystko by dostać się na Mako, Zac również. Dawały nura do wody i płynęły na wyspę. "
Jak rozwijam skrzydła
I wznoszę się ponad" - wg mnie to właśnie opisuje ten wers. W prawdzie one nie miały skrzydeł, ale jest to przenośnia. Następnie dziewczyna jest prowadzona prze kogoś. Przypomnijmy sobie kiedy jedna z syren trafiła na Mako pod wpływem pełni. Od razu akcja-reakcja, na wyspie byli wszyscy. Ratowali jej tyłek, że tak powiem i rano wszystko było w porządku:"I rano słońce
Wciąż oświetla mnie". "Ja również czuję Twoją magię." - To kojarzy mi się z Zane'em i Rikki. Kiedy Rikki była pod wpływem księżyca, Zane również znalazł się na Mako i tam się całowali. W piosence jest, że rano, że rano ona czuje ta magię. Od tamtej pory zakochała się w nim z wzajemnością. :)
Tak ja rozumiem to. Kiedy spojrzałam na wykonane tłumaczenie (które swoją drogą zrobiłam jakoś miesiąc temu, ale zapomniałam o tym :p) skojarzyło mi się z H2O, a konkretnie z Rikki i Zane'em. Ale pamiętajcie! To tylko moja interpretacja! :)









~*~PODOBA SIĘ POST?
CO MYŚLICIE O PIOSENCE?
CZY ZGADZACIE SIĘ Z MOJA INTERPRETACJĄ?
CZY MOŻE MACIE WŁASNĄ?
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya