3/08/2014 1

Sprawy organizacyjne

Wkurzają mnie wasze oskarżenia ze co chwila kopiuje posty z bloga Judy. To jest kłamstwo co wy piszecie. Jak ktoś coś kopiuje to ona ode mnie np. Jak napisałem post o urodzinach bohaterów 2 marca to Judy na swoim blogu 3 marca dodała taki sam więc wynika z tego że to ona kopiuje. Oskarżacie mnie ze ściągnąłem muzykę od Judy to też kłamstwo muzykę może dodać każdy. Mieszkamy w wolnym kraju. Jak ja dodałem dużo piosenek to Judy na kolejny dzień z 2 piosenek zmieniła na więcej i to nie koniec ja dodałem z serialu "Syreny z Mako" i "H2O- wystarczy kropla" a Judy miała 2 z "Syren z Mako" a jak dodała więcej to też musiała dodać z "H2O- wystarczy kropla" więc nie piszcie że to ja od niej kopiuje a tak po za tym to ona na blogu ma blokadę na kopiowanie i nic nie da się skopiować więc nie miałbym jak skopiować i przez to ze Judy ze mnie kopiuje u mnie też pojawi się blokada bo myślałem że każdy jest rozsądny i nie będzie ze mnie kopiował ale widocznie się myliłem.

Jeśli jeszcze dalej będziecie mnie tak oskarżać to ja usuwam bloga. 


1 komentarz:

  1. Jestem adminem i ja wierze mu ponieważ mówi prawdę Judy ma blokadę do kopiowania więc ... Ogar

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya