4/26/2021 7

Recenzja książki "Raya i ostatni smok" | OLESIEJUK

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją przy współpracy z "Wydawnictwem Olesiejuk", które stało się od kwietnia oficjalnym dystrybutorem książek na licencji Disneya, Pixara, Marvela i Star Wars. Dzisiaj pod moje pióro wpadła książka o najnowszym filmie Disneya - "Raya i ostatni smok". Najnowszą produkcję Disneya będzie można zobaczyć już wkrótce w kinach, jednak dla mało cierpliwych film można oglądać już na platformie Disney+ jednak za dodatkową opłatą w formie Premier Access. 




Raya i ostatni smok
• Premiera: 14.04.2021
• Format 210x285
• Liczba stron: 72
• Oprawa twarda
• Cena: 24.99 zł




Niestety, ale ja osobiście wciąż nie widziałem filmu "Raya i ostatni smok" dlatego też byłem sceptycznie nastawiony na tą pozycję. Nie wiedziałem czego się można tutaj spodziewać. Jak się okazało książka nie opowiada nowej historii lecz przedstawia tą ukazaną w filmie w skrócony sposób. Jednak mogę zapewnić, że książka nie zdradza aż tak wiele szczegółów niż animacja. Wiec w sumie taki wstęp do filmu nie będzie zły. Właśnie dzięki tej książce jeszcze bardziej chce zobaczyć tą produkcję, ponieważ historia jest naprawdę bardzo ciekawa.


Książka wygląda świetnie. Wykonanie jest bardzo dobre. Okładka jest utrzymana w pięknym ciemno zielono-niebieskim motywie, a w centrum znajduje się główna bohaterka Raya, a za nią w cieniu jest Sisu. Jeśli tak bardzo podoba Wam się okładka jak mi to środek Was zauroczy. Wszystkie ilustracje w środku wyglądają naprawdę przepięknie. Książkę warto kupić nawet nie dla treści, a dla tych świetnych ilustracji, które są wykonane z największymi szczegółami. Czcionka tekstu również jest świetnie dobrana i bardzo przyjemnie i szybko czyta się tą opowieść. Naprawdę to bardzo świetnie współgra.


Reasumując książka "Raya i ostatni smok" to świetna pozycja. Zdecydowanie polecam nabyć tą książkę, ponieważ spędzicie z nią miło czas. Książka na pewno spodoba się każdemu fanowi Disneya, niezależnie od jego wieku, ponieważ jest to naprawę bardzo dopracowana i ciekawa pozycja.


Zamierzacie zakupić tą książkę, a może już ją macie? Dajcie koniecznie znać!

7 komentarzy:

  1. Naprawdę ciekawa recenzja. Ja właśnie czekam na premierę tego filmu, ale chyba sie nie doczekam i kupię sobie tą ksiażkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczęściarą i widziałam ten film, niestety po ang, ale widziałam i aż z ciekawości muszę zobaczyć tą ksiażkę wiec pewnie wkrótce ja kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem fanem filmów o kssięzniczkach disneya, co najwyzej obejrze film

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tych recenzji tutaj, ale widac ze sie staracie i dobrze wam idzie, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda sympatycznie, nie zaprzecze :) Choć ostatnimi czasy dużo chętniej sięgam po baje spoza wytwórni Disney/Pixar. Na festiwalu Kino Dzieci było mnóstwo doskonałych animacji, w tym nasze rodzime :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadanie dobrej książki to jak podróż do innego świata bez wychodzenia z domu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya