3/15/2021 8

"Następcy: Królewski Ślub" już latem!


Wszystko, co ma związek z rodziną królewską, jest w tym tygodniu dość drażliwym tematem, po tym czego się dowiedzieliśmy od Meghan Markle i księcia Harry'ego na temat brytyjskiej rodziny królewskiej w ich wywiadzie dla Oprahy. Najlepiej skupić się na fikcyjnym ślubie królewskim z fikcyjnego królestwa Belli i Bestii, gdzie ich syn Ben (Mitchell Hope) oświadczył się córce Diaboliny - Mal (Dove Cameron) pod koniec filmu Disney Channel Original Movies - "Następcy 3"




W piątek Disney Channel ogłosił, że tego lata zostanie wyemitowany animowana krótkometrażówka zatytułowana "Descendants: Royal Wedding" (pl. "Następcy: Królewski Ślub", która rozpocznie się w miejscu, w którym skończył się trzeci telewizyjny film trylogii Disney Channel.



Cała obsada podstawi swoje głosy do swoich animowanych postaci w wersji oryginalnej. Natomiast co do Camerona, Disney wydał oświadczenie, że w fabule animowanego filmu "Nieobecność Carlosa, granego przez nieżyjącego już Camerona Boyce'a, zostanie potwierdzona w fabule, a pamięć Boyce'a zostanie uhonorowana w programie" . Tutaj trzeba wspomnieć z wielkim żalem, ale w wieku 20 lat w 2019 roku zmarł aktor Cameron Boyce znany z takich produkcji jak "Jessie" czy "Następcy".



Będziecie oglądać nowy film z serii "Następcy"?
Co sądzicie o uśmierceniu Carlosa w produkcji? Dobrą decyzję podjął Disney?

8 komentarzy:

  1. Wkoncu, długo już czekałam na jakąś kontynuację Następców. Wkoncu się doczekałam!

    Co do Camerona chyba dobrze zrobili że i uśmierca go w serii, chociaż równie dobrze mogli powiedzieć że gdzieś wyjechał. Może by to było mniej drastyczne, zobacyzmy jak to rozegrają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie miałby kwestii mówionych.

      Usuń
    2. Sądzę że trudno by było zrobić by nie miał kwestii mówionych. Jednak to był główny bohater, a nie epizodyczna. Sądzę, że najlepiej jakby gdzieś wyjechał i tyle, a nie uśmiercać go od razu.

      Usuń
    3. Według mnie najgorzej by było gdyby uśmiercili Carlosa i nie byłoby widać, że się tym smucą. A jeśli chodzi o wyjechanie, to kto by wyjechał gdziekolwiek w ślub swojej przyjaciółki?

      Usuń
    4. No jak widać to dość, taki trudny temat i nie wiadomo jak to zrobić by było dobrze. Ale no wkrótce zobaczymy jak to produkcja rozstrzygnie. ;)

      Usuń
  2. Ooo tego się nie spodziewałem. Pewnie zrobili by to w formie aktorskiej, gdyby nie śmierć Camerona. Niech spoczywa w spokoju i lepiej jakby zrobili, że gdzieś wyjechał. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chciałam obejżeć ale nie mogłam i nie wiem gdzie to mogę znaleść. Cały czas tego szuka w CDA, Google i na you tube ale tego nigdzie niema to jak"szukanie igły w stogu siana "����,a poza tym widziałam już wszystkie części setki milionów razy premiery i na CDA oprucz tej 4. Więc będę dalej szukać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego nie widziałam ale bende tego szukać wszeńdzie rzeby to obejżeć, a poza tym widziałam już wszystkie części setki milionów razy i odkąd zobaczyłam ten serial to się w nim zakochałam. Uwielbiam ten serial, polecam dlatych któży nie wiedzieli że Disney Hanell wypuściło nowy serial pod tytułem "Bia" ja też w nim się zakochałam leci powturka 2 sezonu więc zahencam do obejżenia. Mały spojler te serial jest o dziewczynie o imieniu Bia ktura w wieku 6 lat straciła siostrę o imieniu Helena (pisze się Helena wypowiada Elena) która była piosenkarką, wyjechała ze swoim chłopakiem Viktorem i jego bratem Lukasemw trasę koncetowom. Gdy z niej wracali prowadził niepełnoletni Lukas, z tej 3 tylko Viktor miał prawo jazdy. Gdy Lukas prowadził to spowodował wypadek, Lukas zginoł na miejscu Viktor przeżył ale wylondował na wuzku i Walickim a Helenie nic się nie stało ale straciła chwilowo pamięć ale potem ją odzyskała. Bia aż do 2 sezonu nie wiedziała że Helena żyje. Po odzyskaniu pamięci Helena zmieniła imię na Ana i została nauczycielką gry na pianinie Manuel czyli chłopak Bii uczy się gracć na pianinie i Ana go uczy. Jak ktoś chce się dowiedzieć więcej o tym serialu to niech sobie wpisze w Google albo w CDA cały film Bia sezon 1doc 1 itd cały film po polsku. ����

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya