3/09/2021 12

"High School Musical: Serial". Sezon 2 już w maju!

Produkcja "High School Musical: Serial" to wielka petarda. Serial przyjął się bardzo dobrze wśród fanów, dlatego postanowiono stworzyć drugi sezon serialu. Oprócz tego pierwszy sezon zadał nam wiele pytań bez odpowiedzi.



W sezonie drugim bohaterowie wystawią przedstawienie na podstawie "Pięknej i Bestii"


Sezon pierwszy zostawił nam wiele pytań i na odpowiedzi będziemy musieli poczekać do drugiego sezonu!
Jak uważacie:

Co będzie z wyjazdem Nini do szkoły teatralnej w innym mieście? Zostawi znajomych?
Czy Ashlyn pozwoli Ginie zostać u siebie, by ta nie musiała się przeprowadzić?
Co będzie panią Jenny oraz panem Mazzara po tym jak dyrektor dowiedział się, że byli przy wybuchu w szkole?
Co będzie z miłością Seba i Carlosa? Przezwycięży wszystkie problemy?


PREMIERA SEZONU 2 W DISNEY+ JUŻ 14 MAJA 2021! 


12 komentarzy:

  1. Jestem tak sceptycznie nastawiona do tego serialu, że chyba bardziej się już nie da XD. Ale z drugiej strony jestem ciekawa, co tam Disney ogarnął więc chyba kiedyś się skuszę i obejrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obejrzałem 1 sezon i jestem bardzo zadowolony z niego. Jest naprawdę bardzo ciekawy i wciąga od 1 odcinka.
      Zdecydowanie polecam z zapoznaniem się z nim.

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym serialu, bo z disneya przerzuciłam się na netflixa. Jednak uwielbiam High School Musical wiec może i ten serial przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędrówki po kuchni1 maj 2020, 23:54:00

    Słyszałam coś o tym serialu, jednak chyba to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tym nie słyszeliśmy, przyjrzę się bliżej

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jeszcze z czasów filmów :) to wtedy była petarda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie jestem targetem tego serialu, a dzieci jeszcze nie. Ale dobrych seriali nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego serialu, ale jestem bardzo go ciekawa. Może kiedyś obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam serialu, chyba raczej dla młodzieży...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mieliśmy jeszcze okazji oglądać. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam zajawki sezonu pierwszego i kompletnie mnie nie przekonał do siebie. Dlatego nie poznałam losów bohaterów i po drugi sezon nie mam co zerkać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya