3/27/2018 5

Pokémon Seria: Słońce i Księżyc

Dwudziesty sezon Pokemon z polskim dubbingiem trafił wreszcie do ramówki Disney XD! Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany dziś 5 marca o godz. 15:00. Warto wspomnieć, że dzień wcześniej, wczoraj - 4 marca w samo południe, Disney puścił dziewiętnasty film Pokemon o podtytule „Volcanion i Mechaniczny Zachwyt”. Film ten z polskim dubbingiem, od jakiegoś czasu jest już dostępny na platformie Netflix.



Na disnejowskim kanale pojawi się zaledwie 10 pierwszych odcinków "Słońce i Księżcy", które obejmować będą przygody Asha od przybycia na Alolę, aż po walkę z Halą. Prawdopodobnie zanosi się więc na wypuszczanie kilkunastu nowych odcinków co jakiś czas (kilka miesięcy), a następnie ich powtarzanie. W Japonii i na stronie mamy aktualnie 63 odcinek, w Stanach anime stanęło na 44 odcinku, zatem szansę na przegonienie kraju miłośników sushi są mizerne.



5 komentarzy:

  1. Ogladałem i jestem zaskoczoczony dubbingiem i tym ze tytuł odcinka jak i logo serii było po polsku. Zapowiada się super sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem dużo odcinków z napisami polskimi. Jak dam radę to obejrzę w tv powtórki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokemon to coś, co kiedyś oglądałam:) Ciekawy blog. Widze, że masz dużo inspiracji na temat dziedziny disneya czy filmów. Lubisz dowiadywać się różnych rzeczy na takie tematy i oglądasz dużo telewizji? Ja ostatnimi czasy oglądam bardzo mało TV.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pokemony i cieszę się, że nowa seria jest już dostępna na kanale Disney XD!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya