10/31/2017 6

Wywiad z Jorge Blanco dla naszego bloga!

Jorge Blanco wraz z R5 tydzień temu odwiedzili Polskę wraz ze swoim koncertem w ramach trasy "New Addictions Tour". Jorge Blanco pojawił się jako jeden z supportów zespołu. Chłopak pomimo zagrania paru swoich piosenek, udzielił wielu wywiadów, w tym jeden specjalnie dla naszego bloga. Wywiad przeprowadzaliśmy dzięki uprzejmości Magic Record. Ja niestety nie mogłem być obecny na wywiadzie, natomiast moja znajoma Ania mnie zastąpiła i zadała chłopakowi parę pytań. W rozwinięciu znajdziecie nagranie wywiadu, które polecam obejrzeć ponieważ dzięki niemu dowiecie się paru nowych informacji o Jorge i jego muzyce, która już w listopadzie! 




Podobał Wam się wywiad? Co o nim myślicie?

PS. Wkrótce nagrania z występu Jorge Blanco, R5 oraz Rylanda!

6 komentarzy:

  1. Wywiad bardzo fajny i ciekawy, liczę że jeszcze kiedyś taki się u Was pojawi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WYWIAD TO SZTOS, TEŻ CHCIAŁABYM TAKI PRZEPROWADZIĆ, TYLKO NIE UMIEM ANGIELSKIEGO :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuuu ♥ Cieszę się bardzo, że Jorge przyjechał tutaj do nas! Ania przeprowadziła z nim świetny wywiad!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad jest mega! Jorge to świetny chłopak

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytania bardzo dobre, zawsze wole oglądać wywiad robione przez fanów, niż jakiś redaktorów, ponieważ oni nie znają tak gwiazd jak fani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wywiad jest świetny! Jestem fanką Jorge i cieszę się, że miałeś okazję przeprowadzić wywiad właśnie z nim! Bardzo zazdroszczę i mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mu się odwiedzić nasz kraj.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya