Wiodącym trendem rynku mediowego w 2017 roku jest rozwój reklamy mobilnej. Rok do roku udział mobile w wydatkach na reklamę online w Polsce wzrósł aż o 56% i aktualnie stanowi 35,5% wszystkich wydatków digitalowych. Disney wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku uruchomił aplikację Disney Channel, czyli angażującą rozrywkę dla młodego targetu wiekowego.
Aplikacja oferuje masę zabawy i nowości z najpopularniejszych seriali stacji w postaci aktualizowanych codziennie wideo, zdjęć, gifów, gier, testów i materiałów ekskluzywnych. Dostępne jest łącznie prawie 400 materiałów, a wszystko to na systemy zarówno Android jak i iOS.
Gry i aplikacje mobilne Disneya bawią i angażują swoich użytkowników, stając się jednocześnie idealnym środowiskiem współpracy dla dziecięcych oraz dorosłych reklamodawców. Aplikacja Disney Channel udostępnia dwa formaty reklamowe: natywną kartę pełnoekranową zapewniającą całkowitą atencję użytkownika oraz reklamę video.
Aplikacja Disney Channel dostępna pod linkami:
Google Play / Android lub AppStore / iOS
Google Play / Android lub AppStore / iOS
Cieszę się, że Disney zdecydował się by powstała polska aplikacja z Disney Channel. To na pewno świetna opcja dla każdego fana tego programu
OdpowiedzUsuń