8/30/2017 2

Nowa płyta oraz singiel Sylwii Lipki

Sylwię Lipkę zna wiele dzieci jak i nastolatków w dzisiejszych czasach. Sławę zdobyła dzięki udziałowi w serialu Disneya - "I love Violetta", później dziewczyna podpisała kontrakt z wytwórnią My Music i w 2016 wydała swoją pierwszą solową płytę pt. Szklany Sen. Po trasie koncertowej po Polsce, dziewczyna wróciła do pracy nad drugim krążkiem i parę dni temu opublikowała Nam pierwszy singiel z nadchodzącej płyty! Jeśli chcecie dowiedzieć się kiedy wyjdzie płyta, jak się nazywa oraz posłuchać najnowszego singla, musicie koniecznie zajrzeć do rozwinięcia!


“Fala/Wave” to drugi album Sylwii Lipki, tym razem wydanie będzie dwupłytowe i w dwóch wersjach językowych. Sylwia nagrała 10 utworów I każdy z nich będziecie mogli usłyszeć zarówno w języku polskim jak i angielskim. Pierwszym singlem promującym nowy album jest utwór “Uskrzydlasz Mnie” oraz jego angielska wersja “Fly To Sky”. Utwory powstały w trakcie poprzedniej trasy koncertowej i w wolnych chwilach, a miejsca były zupełnie przypadkowe-tramwaj, plaza, pociąg. “Dlaczego “Fala”? Woda jest moją słabością, ponieważ nie potrafię pływać i topiłam się w morzu, kiedy byłam małą dziewczynką. Do dzisiaj bardzo boje się wody i ten album jest moim spójnikiem z morzem, który mimo złych doświadczeń jest moim ulubionym miejscem na świecie. W każdej piosence zawarłam przynajmniej jedno słowo kojarzące się z wodą, łzami, oceanem, morzem czy rzeką” – mówi Sylwia Lipka. Płytę możecie zamówić ze sklepu mymusicshop.pl oraz w każdym empiku!





Podoba Wam się piosenka? W której wersji językowej? Kupicie płytę Sylwii? Dajcie znać w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Piosenka jest magiczna! Wręcz świetna, kocham ją słuchać. Płytę na pewno kupię, Sylwia to moja idolka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jest dobra, ale nie jest ona dla mnie. Ciekawy pomysł z nadaniem tytułu "Fala" dla albumu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya