8/05/2017 3

5 rzeczy, które musisz wiedzieć! - „Raven na chacie”

Na początku chciałabym się przedstawić. Nazywam się Weronika i jestem nową redaktorką. Kiedyś już miałam okazję pisać tutaj posty, ale później kilka rzeczy potoczyło się nie tak jak trzeba i musiałam zrezygnować. Teraz wróciłam i mam dla was kilka fajnych postów w zanadrzu. Lubicie może serię Back to School? Chcielibyście zobaczyć tutaj takie posty z mojej strony? Dajcie znać w komentarzach. Wracając, dzisiaj mam dla was post o nowym serialu, jakim jest "Dom Raven". Zainteresowanych zapraszam do dalszej części posta!


1. To spinoff (tak jakby)
"Dom Raven" (ang. "Raven's Home") skupia się na dwóch postaciach, znanych z popularnego serialu "Świat Raven" (ang. "That's so Raven") puszczanego na Disney Channel w latach 2003-2007. W serialu grały Raven-Symone i Anneliese van der Pool jako najlepsze kumpelki z liceum.

Obie odgrywają swoje role w "Domu Raven", tym razem czas trochę przeleciał i teraz są mamami, które wychowują swoje dzieci w domu, którym się dzielą. Simone powiedziała ABC News, że pomimo powracających postaci, widzowie powinni spodziewać się całkowicie innego serialu.


"Ogólnie rzecz biorąc, jest to zupełnie nowy serial" powiedziała Simone. "Po prostu stało się tak, że główna bohaterka jest taka sama wraz z jej przyjaciółką. To inny serial."


2. Ten serial reprezentuje nietradycyjne rodziny
"Jestem samotną matką, rozwódką, która razem ze swoją przyjaciółką wychowuje nasze dzieci" mówi Simone o swojej postaci. "To inna wersja rodziny pokazywanej w telewizji. Musimy być refleksyjni w naszych czasach i wieku. Nie jesteśmy bogaci, nie jesteśmy zaangażowani seksualnie. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami wychowującymi dzieci. Rodziny wyglądają w każdy możliwy sposób. I kocham to, że możemy to reprezentować. Ponieważ troszczymy się, kochamy, wychowujemy, zaspokajamy potrzeby. Dla mnie, tym właśnie jest rodzina."



3. Symone jest mentorką dla młodszych aktorów
"Jestem dla nich w stu procentach" Symone, 31, powiedziała Nawaz. "Ponieważ pamiętam bycie tą młodą i młodszą gwiazdą w branży, która uczyła się od starszych i doświadczonych w branży. Na planie są zasady, to jest praca. Możemy mieć świetną zabawę tak długo, jak na pierwszym miejscu stawiamy pracę. Dzieciaki to rozumieją. Bardzo je kocham."




4. Symone jest artystką
Niektórzy fani mogą nie być świadomi tego, że Symone jest artystką. Regularnie maluje, a czasem dzieli się swoimi pracami z przyjaciółmi. Kilka z jej prac możecie zobaczyć w "Domu Raven". Ale musicie patrzeć bardzo uważnie. Główny plan jest bardzo kolorowy, ozdobiony różnymi dziełami.



5. Na planie są "ukryte sekrety"
Symone ma wiele frajdy z fanami. Wyzywa ich do szukania jej dzieł w serialu i dzielenia się znaleziskami na jej Instagramie.

"Zamierzam nazywać je "Secret Ravens". W serialu są moje obrazy. Nie zamierzam powiedzieć wam, które to. Ozdobiłam również kilka ciuchów" Symone droczy się, mówi, że fani mogą śledzić jej Instagrama po więcej wskazówek.
"Myślę, że to będzie fajne" mówi.

Post udostępniony przez Raven-Symoné (@ravensymone)

 Co o tym sądzicie? Będziecie oglądać serial? Nie zapomnijcie napisać, czy chcecie serię Back to School. Możecie napisać również co byście chcieli w niej zobaczyć.

3 komentarze:

  1. Świetnie już nie mogę doczekać się premiery serialu w Polsce!
    Oraz bardzo chce posty z serii BACK TO SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria back to school brzmi bardzo ciekawie i nie mogę się jej doczekać. Jeśli chodzi o post to jest on bardzo ciekawy. Nie spodziewałam się, że w serialu możemy znaleźć obrazy Symone. To sprawia, że serial staje się jeszcze bardziej ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kiedy będzie ten serial w Polsce. Sądzę ze bedzie ciekawy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya