7/02/2017 3

[Soy Luna 2] "Allá Voy" - Ruggero Pasquarelli

Serial "Soy Luna" osiągnął w mgnieniu oka niesamowity sukces. Po pierwszym sezonie, przygody Luny oraz jej przyjaciół śledzą tysiące osób, co widać poprzez wielki szał na trasę koncertową obsady "Soy Luna Live". W serial oprócz jazdy na wrotkach dominuje bardzo dużo muzyki. Szczególnie w drugim sezonie dostaliśmy mnóstwo nowych hitów. Jedną piosenkę na płytę napisał sam aktor, a mianowicie Ruggero Pasquarelli. Piosenka nosi tytuł "Allá Voy" (pl. "Tam idę") i opowiada o jego miłości z Luną. Jeśli chcecie poznać tłumaczenie piosenki, oraz posłuchać różne wykonania aktora m.in. akustyczną to musicie koniecznie zajrzeć do rozwinięcia!



Yo puedo ver que entre tu y yo
Hay algo mágico,
especial, único
Una magia que estalla fantasía
La tomo con mis manos y la hago mía

En tu cara no se puede esconder
Las ganas de patinar son mi melodía
Y si acaso llegaré a caer
Me levanto y creo esta sinfonía

Sigue tu instinto, escuchalo
Realiza un salto sin miedo
Llego al punto, rápidamente
Deslizo y vuelo hacia tu mente
Allá voy
En el amanecer
Te diré todo lo que siento

Cambio vida
Cambio yo
Le agrego un toque de pasión
Allá voy
En el atardecer
Te diré que eres mi
único amor
Mi única adiccion

Las apariencias no son para mi
Agradezco el día en que te conocí
Estoy seguro que te haré feliz
Con un beso te haré sonreír

Dando vueltas a tu alrededor
Decidí que te transformes
en mi solución
Acompañándome me seguirás
Ir juntos a la nueva realidad

Sigue tu instinto, escuchalo
Realiza un salto sin miedo
Llego al punto, rápidamente
Deslizo y vuelo hacia tu mente
Allá voy
En el amanecer
Te diré todo lo que siento

Cambio vida
Cambio yo
Le agrego un toque de pasión
Allá voy
En el atardecer
Te diré que eres
mi único amor
Mi única adiccion

Sei unica, unica,
unica sei
I tuoi occhi riflettono
Lo stesso amore che ho nei miei

Formi parte di me
Sé tutto ciò che vorrei
Questa canzone è per te
È un segreto tra gli occhi

Llego al punto, rápidamente
Deslizo y vuelo hacia tu mente
Allá voy... Allá voy

Cambio vida
Cambio yo
Le agrego un toque de pasión

Allá voy
En al atardecer
Te diré que eres
mi único amor
Mi única adiccion

Widzę, że między nami coś jest,
Coś magicznego,
 specjalnego, unikalnego.
Jak magicznie eksplodująca fantazja.
Biorę to z moich rąk i czynię to moim.

Nie da się tego ukryć na twojej twarzy,
Jeżdżenie na wrotkach to moja melodia.
I kiedy upadnę, podniosę się
I stworzę swoją symfonię.

Słuchaj i obserwuj swój instynkt.
Zrób skok bez strachu.
Obserwuję szybko,
Mam szczere myśli.
Oto idę
O świcie,
Powiem ci wszystko, co czuję.

Zmiana życia,
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.
Oto idę
O świcie
Powiem ci, że jesteś moją
jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.

To nie jest dla mnie.
Doceniam dzień, w którym cię poznałem.
Jestem pewny, że cię uszczęśliwiam.
Pocałunkiem uczynię ci uśmiech.

Wiszę wokół ciebie.
Uznałem, że stajesz sie
moim rozwiązaniem.
Ty i ja w kontynuacji,
Wraz z nową rzeczywistością.

Słuchaj i obserwuj swój instynkt.
Zrób skok bez strachu.
Obserwuję szybko,
Mam szczere myśli.
Oto idę
O świcie,
Powiem ci wszystko, co czuję.

Zmiana życia,
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.
Oto idę
O świcie
Powiem ci, że jesteś
moją jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.

Jesteś wyjątkowa, niepowtarzalna, unikatowa,
To oczy to odzwierciedlają.
Tą samą miłość, posiadam w sobie,

Stanowi to jedną z moich części.
Sam chciałbym to wszystko
Ta piosenka jest dla ciebie.
To tajemnica między naszymi oczami.

Do tego stopnia, szybko,
W poślizgu latam po twojej głowie.
Oto idę ... oto idę

Zmiana życia
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.

Oto idę
O świcie
Powiem ci, że jesteś
moją jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.






Podoba Wam się piosenka oraz tłumaczenie? Które wykonanie waszym zdaniem lepsze akustyczne czy w serialu? Dajcie znać w komentarzach!

Drugi sezon "SOY LUNA" już jesienią w Disney Channel Polska!

3 komentarze:

  1. OMG. Piosenka jest przecudowna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre tłumaczenie jak i post. Uwielbiam Ruggero i ciesze się, że sam skomponował ten utwór do Soy Luny. Mi bardziej podoba się wykon piosenki akustycznie. Wtedy głos Rugge i dźwięk gitary idealnie się dopasowują, ale szkoda, że nagranie jest dość słabe ponieważ troszkę trzeszczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się piosenki z Soy Luny :) I w sumie sam serial też, choć dawno go nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya