8/18/2018 20

"BIA" nowe odcinki w kwietniu!


Po zakończeniu serialu Violetta na Disney Channel pokazywana była reklama nowego serialu o dziewczynie, która jeździła na wrotkach, a po pewnym czasie okazało się, że jest to Soy Luna - wielka produkcja, która została następczynią Violetty. Wczoraj w Ameryce Łacińskiej wyemitowany ostatni odcinek serialu wrotkarskiego, przez co zakończono całą historię serialowej Luny. Ku zaskoczeniu od razu po tym przedstawiono nam reklamę nowego serialu pt. Bia, który będzie już trzecim serialem Disney Channel Latinoamerica. W rozwinięciu znajdziecie pierwszy zwiastun produkcji jak i informacje o nim!

FABUŁA:
Serial "Bia" opowiada o grupie nastolatków, którzy rozwijają swoje talenty w "Fundom", miejscu spotkań i wypowiedzi dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w tworzeniu treści online. Wśród nich jest Bia (Isabela Souza), dziewczyna o wielkiej wyobraźni, która przekształca otaczającą ją rzeczywistość poprzez talent artystyczny i pasję do rysowania. Podobnie jak inni członkowie "Fundom" – wśród nich są jej najlepsze przyjaciółki, Chiara (Giulia Guerrini) i Celeste (Agustina Palma), utalentowany muzyk o imieniu Jhon (Luis Giraldo), wspaniała tancerka o imieniu Daisy (Micaela Diaz), Alex (Guido Messina) – egocentryczny i uwodzicielski artysta, oraz Manuel (Julio Peña) – miłośnik muzyki – Bia wyrusza w twórczą podróż po sieciach społecznościowych, podczas której poprzez eksperymenty i współpracę przy produkcji filmików będzie się dzielić wspaniałymi chwilami z przyjaciółmi, a także zakocha się, nauczy pokonywać najtrudniejsze przeszkody i odkryje, jak ważne jest najlepsze wykorzystanie życia. W przeciwieństwie do talentów z "Laix", chętnych do zdobycia większej liczby wielbicieli i osiągnięcia "sukcesu", talenty z "Fundom" będą się rozwijać, upadać i ponownie wstawać tysiąc razy, wiedząc, że prawdziwym sukcesem jest znalezienie szczęścia poprzez bycie sobą.



Nowe odcinki przez cały kwiecień w Disney Channel o 17:30!

20 komentarzy:

  1. OMG, kocham już to!! Nie moge się doczekać, mam nadzieję, że będzie świetna muzyka jak w Violetta i Soy Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy ten serial będzie taki fajny ja wolałam by był kolejny sezon

      Usuń
  2. O nie kolejna kopia Violetty i teraz Soy Luny
    Ile oni tych seriali będą robić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seriale roznia sie od siebie a Disney musi jakos zarabiać a po 2 gdyby nie oni to bys nie wiedziała co to Violetta i kim jest TINI

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To był fake, jacyś fani to nakrecili sami że to niby nowy serial

      Usuń
    2. to w cale nie był fake ten serial naprawde bedzie

      Usuń
  4. O jak mnie tu dawno nie było, szablon nowy i zmieniony. :)
    Moim zdaniem serial świetnie się zapowiada, ale z muzyką może być ciężej do plastyki, nie wiem jak to powiążą. Chyba, że w zapowiedzi nie chodzi o plastykę tylko o pamiętnik artystki jak Violetta prowadziła.
    W ogóle czy tylko ja zauważyłam, że główna bohaterka będzie nieco starsza? To chyba dobrze wróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam z powrotem :D
      Co do plastyki to tylko przypuszczenia, ten zwiastun zbyt dużo nam nie zdradza :/
      Też zauważyłem ze główna bohaterka jakby starsza. Miejmy nadzieję, że będzie to jakaś fajna produkcja.

      Usuń
  5. Zapowiada się mega ciekawie, jestem ciekawa jak to się potoczy. Będziecie informować na bieżąco o tym serialu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy będzie ten serial związany ze sztuką czy tańcem 🎶🎶

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko gdzie mogę obejrzeć ten zwiastun, bo u mnie pisze że film jest niedostępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodano nowy dłuższy zwiastun, a stary usunięto i dlatego nie działał tutaj :/ Ale post już zaktualizowany i powinno już działać :)

      Usuń
  8. Soy Luna najlepsza. Nie wiem, ale jakoś przywiązałam się do niej, bardziej niż do Violetty, może dlatego, że nie śledziłam jej tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten serial będzie skupiony na nowoczesnych technologiach i grach komputerowych ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy Polski Disney potwierdził, że "Bia" będzie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie będziecie na bieżąco informować kiedy będą odcinki po polsku?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya