2/12/2018 9

Pokémony wracają do 'DISNEY XD' już w marcu!

Miesiąc marzec w Disney XD będzie należeć do "Pokémonów" otóż już w przyszłym miesiącu na ekranach naszych telewizorów ujrzymy sporo nowości od japońskich stworków. Otóż do Polski wędruje nowy już dwudziesty, jubileuszowy sezon Pokémon, który w droży do anime sporo nowości! Jednak przed nowym sezonem, czeka nas seans z filmem pt. "Pokémon: Volcanion i mechaniczny zachwyt". Nie możecie tego przegapić!! Koniecznie zajrzyjcie by dowiedzieć się kiedy zawitają do nas nowości.




Pokémon: Volcanion i mechaniczny zachwyt – 4 marca o godz. 12.00
Ash podróżując po regionie Kalos wraz z Sereną, Clemontem i Bonnie dołącza do Volcaniona, mitycznego pokemona, który udaje się do zmechanizowanego miasta, aby uwolnić Magearnę — pokemona będącego dziełem ludzkich rąk oraz uratować królestwo Azoth. 



 Pokémon (seria 20) – 5-9, 12-16 marca o 15:00
Powtórki 19:45 i następnego dnia o 7:50
W nowej serii Ash leci wraz z mamą na wakacje do regionu Alola, gdzie po pewnym czasie postanawia podróżować i zwiedzać nowe miejsca oraz łapać nowe Pokemony. Na początku swojej podróży spotka Tapu Koko, czyli opiekuna chroniącego region Alola, który daje mu Z-bransoletę. Jednak tym razem Ash oprócz podróżowania również wstępuje do Szkoły Pokemon poznając swoich nowych przyjaciół, którzy pomogą mu w przygotowaniu się do Wyzwań Wysp, ponieważ tutaj nie ma Sal Treningowych. 

Zamierzacie oglądać powyższe nowości? Na co czekacie najbardziej?

9 komentarzy:

  1. OMG, świetna wiadomość na rozpoczęcie ferii!! Już nie mogę się doczekać nowego sezonu, bo film widziałem na internecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam az tak za Pokemonami, ale dość często je oglądam z nudów. Może obejrze nowy sezon z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu oglądałam Pokemony i bardzo je lubiłam😉 Słyszałam również o popularnej grze Pokemon, która jest aktywna i trzeba najlepiej wyjść z domu żeby w nią grać😊 Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli znajdę czas to z miłą chęcią obejrzę Pokemony. Już od dzieciństwa był to mój ulubiony serial i do tej pory lubię je oglądać. Czekam na odcinki nowej serii!

    OdpowiedzUsuń
  5. A szał na pokemony dalej nie cichnie? Ja to oglądałem z 15 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie na świecie nie. W Polsce rok 2017 to był wielki szał, wiadomo przez grę Pokemon GO, teraz trochę o nich znowu cicho, ale film jak i serial jak leci w Disney XD to odnotowuje wysoką oglądalność, a więc nie jest jeszcze źle.

      Usuń
    2. Ostatnio są dość modne gry na Nintendo w Polsce i karty, bo w Tesco były, ale gdzie indziej nie ma jak kupić chyba, albo nie znam takiego sklepu :/

      Usuń
  6. JUCHU!!!!!!!!! Pokemony wkoncu wracają! NIe mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej a w Polsce są dostępne karty Pokemon? Widzę, że ktoś pisał ze były w Tesco, ale nie wiedziałam :/ Fajnie jakby było ich wiecej. Ja mam parę tych z Diament i Perła co były po polsku <3 Liczę ze znowu kiedyś beda w naszym jezyku.
    Co do filmu i serialu niesamowicie się cieszę <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya