2/19/2018 21

"Film Pokémon: Wybieram cię!" dostępny po polsku!

Już w marcu do Disney XD wkracza nowy dziewiętnasty film Pokémon oraz dwudziesty sezon anime, a więc będzie co oglądać. Jednak rok temu minęło 20 lat odkąd powstały Pokémony z tej okazji twórcy stworzyli specjalny film opowiadający o początku przyjaźni Asha i Pikachu oraz spotkaniu z Legendarnym Pokemonem Ho-Oh! Dlatego, że w Polsce na filmy jak i nowe odcinki czekamy dość długo, postanowiłem dodać na nasz kanał ten najnowszy film z polskimi napisami! Tak więc zapraszam Was do rozwinięcia, gdzie będziecie mogli obejrzeć najnowszy film z okazji urodzin serii Pokémon. 


Film Pokémon: Wybieram cię! (Pokémon the Movie: I Choose You!) opowiada
 o początkach przyjaźni Asha i Pikachu. Historia jest ukazana w nieco odmienny
sposób, niż ten, który wszyscy dobrze znamy. Pokemonami, odgrywającymi
główne role jest Ho-Oh oraz Marshadow.


Oglądaliście już ten film? Co o nim sądzicie? Koniecznie dajcie znać!

21 komentarzy:

  1. OMG, to ten film można już oglądać z polskimi napisami. MEGA!!! Mam zajęcie na wieczór w ferie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie widziałam tego filmu. Na pewno obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem już ten film.
    Będzie u ciebie recenzja lub opening kart Pokemon?
    Gdzie mogę kupić karty, oprócz empiku? tam sa drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie o karty :D

      Usuń
    2. Ja parę lat temu kupiłam w zabce, ale to były Diament i perła po polsku. Co do tych nowych to nw :/ może empik czy smyk?

      Usuń
    3. Były kiedyś też w TESCO. Jednak chyba stacjonarnie nigdzie sie nie dostanie i trzeba przez neta, ale nie wiem kto sprzedaje oryginalne

      Usuń
    4. Ejjj jak będziecie wiedzieć gdzie kupić karty to dajcie tutaj znać, bo ja też chce zacząć kolekcjonować a nie mam gdzie kupić :(

      Usuń
    5. Karty możecie stacjonarnie kupić w Empikach w całej Polsce. Internetowo również tam znajdziecie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mogę oficjalnie potwierdzić, mój blog będzie tłumaczyć odcinki Andi Mack :)
      Pierwszy odcinek już wkrótce, tylko przed nim będzie jeszcze odcinek z kulis nagrań do Syren z Mako 3

      Usuń
    2. Super bardzo sie ciesze :D
      Uwielbiam was za to dziekuje <333333

      Usuń
  5. Film jest super, nie mogę się doczekać premiery z dubbingiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę kupić najnowsze karty Pokemon? Te ultra prizm czy jakoś tak, co wyszly w lutym. Oraz puszki z Kalos/Alola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empikach w całej Polsce jak i na ich sklepie internetowym.

      Usuń
  7. Film jest super. Bardzo się wzruszyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Film właśnie skończyłem oglądać i był mega! Na pewno wiele razy go obejrze bo to masterpiece!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale wydaje się być bardzo ciekawy tym bardziej, że bardzo lubię Pokemony.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny film polecam wszystkim którzy kochają pokemony tak jak ja pozdrawiam wszystkich fanów Pokemon

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy będzie dostępny z polskim dubbingiem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam, najlepszy film pokemon jaki oglądałem

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie, kto w polskiej wersji śpiewa piosenkę z tego filmu, Wybieram Cię...nie mogę nigdzie tego znaleźć. Pozdr

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya