1/14/2018 10

[Recenzja] Poduszka Pusheen

W roku 2017 udało mi się nawiązać wiele nowych współprac i w tym roku również nie stopujemy. Parę dni temu nawiązałem współpracę z hurtownią "GATITO", która specjalizuje się w sprzedaży produktów różnych licencji np. Disney, Star Wars, Violetta, Pusheen, Minecraft czy nawet Angry Birds. Warto wspomnieć, że wszystkie sprzedawane produkty licencyjne posiadają certyfikaty oryginalności. Dzisiaj z okazji współpracy z wielką chęcią zrecenzuję poduszkę Pusheen. Jeśli jesteście ciekawi tego produktu, to koniecznie zajrzyjcie do rozwinięcia!


Na samym wstępie wyjaśnijmy sobie kto lub co to jest ten Pusheen. Pusheen to po prostu zwykły kotek, który swoją popularność zawdzięcza Facebookowi, ponieważ na tym profilu społecznościowym każdy z nas może zwierać kilkanaście różnych, zabawnych "naklejka", które wysyłać możemy do swoich znajomych czy w komentarzach. Kreskówkowy kot jest bardzo zabawnym bohaterem.

Po tak wielkiej popularności, wiele firm zdecydowało się na sprzedaż różnych gadżetów związanych z tym kotkiem. Dystrybutorem produktu w Polsce jest firma Gatito - Dystrybutor Produktów Licencyjnych. Jednak nie nabycie ich u nich, aby stać się właścicielem jakiegoś produktu z tej serii to musicie wybrać się do dobrych sklepów stacjonarnych lub poszukać na allegro oraz w w sklepach internetowych. Znalezienie tych produktów przez internet nie jest trudne. Zajmuje tylko chwilę.

Ja do recenzji dostałem poduszkę/pluszaka kota Pusheen, którą zauroczyłem się na pierwszy rzut oka. Pluszak jest dość sporych rozmiarów, bo wynoszą one: 35x28x8 cm. Cały wykonany jest z miękkiego materiału, poliestru. Ten produkt może być Waszą zabawką, pluszakiem do przytulania czy zabawy, a nawet poduszką ze względu na rozmiar i to ze bardzo dobrze się na niej leży. Pusheen sprawdza się jako poducha pod głowę. Leżałem na nim już trochę i jest bardzo wygodny. Co do wyglądu to nawet nie trzeba pisać, że jest to bardzo kolorowa rzecz i bardzo urocza, tak samo jak naklejki na Facebooku. Cena takiego kotka to tylko około 50 zł. Jak dobrze poszukacie, to na internecie możecie znaleźć promocję, jakaś okazję i kupicie jeszcze taniej. Ja przyznaję 10/10 punktów temu pluszakowi. Jest godny polecenia i zachęcam Was bardzo do zakupu!



Macie jakiś gadżet z Pusheen, np. taką poduszkę? Zamierzacie może kupić? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. OMG ale ta poduszka jest słodziaśna! Chcę ją bardzo, gdy tylko ją znajdę to na pewno zakupię! <3 KOCHAM JA

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega poduszka czy to pluszak, kupię chyba go mojej dziewczynie. Na pewno się ucieszy, bo jest on mega słodki i fajny. Wtedy będzie zawsze o mnie pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yjjj ale fajna, nie wiedziałem że z tego są gadżety :D Muszę coś kupić sobie i mojej siostrze, mega to wygląda.
    PS Świetna recenzja i liczę na kolejne w przy tej współpracy, bo sklep oferuje świetne rzeczy, może coś zrecenzuj z gwiezdnych wojen, maks lubię takie recenzję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już tą poduszkę i również ją polecam, jest niesamowita. Mega mięciutka i świetnie mi sie na niej śpi, moja sisoter sie nią natomiast bawi :D /marta2452@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa zapomniałabym, ja kupiłam ją przez allegro, ale z chęcią chciałabym ich więcej, by mieć gromadkę :D

      Usuń
  5. Bardzo słodka podusia <3 Bardzo mi sie podoba jest taka urocza <3
    Gdy bym mogl kupic to bym kupil xD
    jestem chlopakiem jak by cos xd
    Ale poduszka jest serio fajna i moze kiedys ja kupie ale moze xd :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie kręcę, chce tą poduszkę, muszę ją poszukać gdzieś w sklepach, a jak nie to przez internet zamówię.
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie kręcę, ta zabawka jest przesłodka. Chcę ją bardzooooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Pusheen jest mega, kocham te naklejki z Facebooka. Kurcze chce bardzo mocno ta poduszkę, tylko muszę znaleźć gdzie ha kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnych gadżetów, ale ta poduszka wydaje się być całkiem fajna. Może uda mi się ją kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya