12/31/2017 6

[Recenzja] Rush: Przygoda ze studiem Disney Pixar

W ostatnim czasie ja i mój blog prężnie pracujemy. Otóż udało mi się zawrzeć kolejną współpracę, przez co szykuję dla Was parę nowych postów. Mianowicie od końca listopada rozpocząłem współpracę z "Microsoft Polska", czyli z jedną największą na świecie firmą związaną z urządzeniami technologicznymi/grami. W ramach naszej współpracy będę mógł specjalnie dla Was recenzować różnorodne gry. Dzisiaj przychodzę do Was z grą "Rush: Przygoda ze studiem Disney Pixar", która po paru minutach mnie zachwyciła, jednak czy jest ona idealna? Tego dowiecie się dalej!


Wejdź do światów Disneya!

Rush: Przygoda ze studiem Disney Pixar” zaprasza całe rodziny i graczy w każdym wieku do światów znanych z sześciu uwielbianych produkcji studia Disney Pixar, pozwalając poznać je jak nigdy wcześniej. Połącz siły z bohaterami filmów „Iniemamocni”, „Ratatuj”, „Odlotu”, „Auta”, „Toy Story” i „Gdzie jest Dory?”, by wspólnie rozwiązywać zagadki i odkrywać tajemnice w zremasterowanej wersji 4K Ultra HD i HDR.

Możesz współdziałać na ekranie ze swoją ulubioną postacią studia Pixar i pokonywać przeróżne wyzwania — od dynamicznych łamigłówek po prawdziwe testy zręczności i szybkości.


Gra tak jak napisane we wstępie zawiera wiele niesamowitych światów z sześciu niesamowitych produkcji Disney-Pixar. Muszę powiedzieć, że wybór produkcji jest bardzo trafiony i urozmaicony. Każda z produkcji oferuje inny tym rozrywki. Dzięki czemu gra szybko się nie znudzi. Między innymi czekają nas wyścigi w bajkowej Chłodnicy Górskiej z Zygzakiem czy nurkowanie z Nemo i wiele więcej. W grze znajduje się wiele gier zespołowych. Można grać z postaciami stworzonymi przez Pixar, które pomogą Nam poradzić sobie z każdym wyzwaniem, lub można grać na jednym ekranie z przyjacielem czy z kimś z rodziny, który siedzi obok nas. We dwójkę poziom trudności maleje!


Gra jest wykonana naprawdę bardzo dobrze. Zawiera wiele szczegółów i widoków. Odwzorowanie światów jest wprost jak wyciągnięte z animacji. Dzieciom na pewno spodoba się sam fakt, tego że mogą poruszać się po świecie z ulubionego jego filmu. Jednak jest jeden minus tak pięknego świata. Gra waży bardzo dużo oraz co gorsze nasz komputer, jeśli oczywiście na nim gramy, bo na konsoli nie ma problemu, musi być dobry, jego parametry muszą być dość wysokie by gra nie zacinała się na Waszym PC. Po za tym nawet to nie tyczy się bezpośrednio gry, a wykonanie, no ale co się dziwić. Gry video w tych latach już takie są i po prostu trzeba zaopatrzyć się w dobrego komputera.


Kolejnym minusem jest to, że gra zawiera tylko polskie napisy. Niestety ale młodsi odbiorcy nie umieją jeszcze tak dobrze czytać, by rozumieć grę. Jest to dość znaczący minus. Mi to nie przeszkadzało, ale docelowym odbiorcom zrobi to dość spory problem. Jednakże podsumowując gra trzyma poziom. Jest dość dobrze wykończona, szybko się nie nudzi. Można grać zespołowo z postaciami Pixar lub innym graczem. Po za tym gra wydana jest na komputery i konsole Xbox One, dlatego każdy będzie wstanie zagrać w tą grę. Pozycji daje 8/10 punktów. Gra trzyma poziom i jest warta kupna, bo kosztuje tylko niecałe 100 zł [kup]. Polecam!


Macie tą grę lub w nią graliście? Macie zamiar zakupić? Dajcie koniecznie znać!

6 komentarzy:

  1. Czy macie kontakt z disney junior? mam pytanie czy / kiedy będzie ciąg dlaszy serialu lwia straż sezon 2 i / lub kiedy będzie premiera odcinka specjalnego The Rise of Scare?

    M@rzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety póki co nie wiemy kiedy będą ich premiery :/
      Jeśli będziemy wiedzieć to napiszemy o tym na blogu!

      Usuń
  2. Recenzja bardzo fajna, być może zakupię tą grę, bo jest dość tania. A znajdują sie w niej moje ulubione kreskówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już tą grę! Jest ona naprawdę świetna i również polecam. Gram w nią bardzo często. Świetna recenzja i czekam na kolejne. Może zrecenzowałbyś Minecraft? Nigdy w to nie grałam, a nie wiem czy warto kupować

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie nie mam tej gry, chyba ją zakupię. Tylko jak bede mieć urodziny, to pod koneic stycznia zostanę posiadaczką tej gry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tej gry i nie grałam w nią, ale wydaje się być naprawdę ciekawa i wciągająca. Może uda mi się zakupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya