12/13/2017 4

[Recenzja] Dziecięce kubki spersonalizowane

Z okazji Mikołajek jak i Świąt Bożego Narodzenia w ostatnim czasie dostałem od firmy JAVI niezwykle kolorowe prezenty, a w tym kubki oraz bombki. Na początku zrecenzuję dla Was kubki, a w kolejnym poście świetne bombki na choinkę. Kubki przeznaczone są dla chłopców jak i dziewczynek, a ich motywy są w bohaterów Disneya! Jeśli chcecie im się przyjrzeć jak i może kupić to gorąco zapraszam do rozwinięcia!


Do recenzji dostałem pięć niesamowitych kubków. Każdy z nich jest w inny wzór, w inną postać czy napis. Wyglądają one naprawdę bardzo dobrze. Od razu jak tylko je zobaczyłem to mi się spodobały. Imiona na kubkach m.in. to: Szymon, Kacper, Kuba, Staś , Filip, Lila, Hania, Zuzia, Tosia, Emilka, Adaś, Michał, Piotrek, Martyna, Ola, Wiktoria, Pola, Nadia, Klara, Dominik, Wojtek, Maja, Natalia, Janek, Zosia, Mateusz i inne. Jest ich naprawdę wiele i raczej każdy z Was znajdzie swoje imię lub swojej pociechy. Jednak jeśli by tak nie było, to oprócz imion są inne, fajne napis np. Super brzdąc, Mała dama itp. Taki produkt będzie można wykorzystać w domu, przedszkolu, szkole czy nawet na pikniku.
Kolorowe, personalizowanie kubki z ulubionymi bohaterami bajek Disneya, dla chłopców i dziewczynek są wykonane bardzo estetycznie. Praktycznie nie tłuką się, ponieważ są z dobrego materiału, nie szklanego. Warto tu wspomnieć że nie przepuszczają ciepła, gorący napój zostaje w środku, a jak chwycimy kubek z obojętnie której strony to nikt się z nas nie oparzy. Jest to dobre przystosowanie właśnie dla dzieci. Takie owe kubki sprzedawane są: w sieci sklepów TOYSRUS, w wybranych salonach EMPIK, w wybranych salonach SMYK, w wybranych sklepach sieci Carrefour, w wybranych sklepach Media Markt, Selgros. Ja te kubki oceniam 10/10 punktów. Jest to strzał w dziesiątkę, idealny prezent dla każdego.

Również spodobały Wam się kubki, jak mi? Zamierzacie jakiś kupić?

4 komentarze:

  1. Ale te kubki są piękne <3 Muszę sobie na pewno jeden kupić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega są te kubki :D muszę je znaleźć gdzieś i kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość fajne kubki, ale nigdzie u siebie ich nie znalazłem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubki są świetne, a do tego jest duży wybór co do postaci jaką chcemy mieć na nim.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya