12/26/2017 5

[Recenzja] Album "Together" - Marcus & Martinus

W ostatnim czasie dostałem do recenzji od Empik.com płytę pewnego duetu jakim jest Marcus & Martinus. Szczerze, wcześniej nie słyszałem ich muzyki, jedynie wiedziałem że tworzą coś, ale nie było styczności ich słuchać, dlatego z wielkim zaciekawieniem postanowiłem zrecenzować ich album pt. "Together", który wydali w 2016 roku.


Marcus & Martinus, znani również jako M&M, to norweski duet pop składający się z 15-letnich braci bliźniaków Marcusa i Martinusa.

Karierę muzyczną rozpoczęli wraz ze zwycięstwem w konkursie Melodi Grand Prix Junior w 2012r. a ich debiutancki album „Hei” ukazał się w 2015, który przez kilkadziesiąt tygodni utrzymywał się na szczycie zestawienia najlepiej sprzedających się płyt w Norwegii. Od tamtej pory grupa cieszy się coraz większą popularnością wśród młodzieży w całej Europie.

Together” to pierwszy anglojęzyczny album Marcusa & Martinusa. Na płycie znalazło się 12 piosenek, w tym single „Girls”, „Heartbeat”, „Light It Up” i „One More Second”. Album ukazał się również w Polsce na nośniku CD. Dodatkowo warto wspomnieć, że zespół wystąpił w Polsce 30 sierpnia w Warszawie, podczas koncertu w ramach Young Stars Festival.



Muszę przyznać, że album jest dość dobry. Piosenki mega chwytliwe, na pewno chłopaki mają wiele fanek, które szaleją za nimi. Ja osobiście nie zamierzam dalej ich słuchać, to nie mój klimat, po za tym jestem starszy od nich i trochę tak dziwnie słuchać takich dzieciaków. Mimo to jednak polecam byście sami przesłuchali ich piosenki i być może również Wam się spodobają. Album oceniam na 7/10 punktów. Polecam! Osoby, które chciałyby kupić ten album zapraszam na stronę empik.com, ponieważ tam album kosztuje niecałe 32 zł. To wielka okazja by wesprzeć działalność chłopaków i przesłuchać ich dzieło.

Znacie ten duet? Macie ich płytę czy może dopiero zakupicie?

5 komentarzy:

  1. OMG to są moi idole
    Kocham ich muzykę i oczywiście ze mam tą płytę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałem ich wcześniej i zbytnio nie podoba mi się ich muzyka :?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to mój klimat ale jak na piętnolastoletnich chłopaków muzykę mają okey.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ich! Moi idole, muszę kupić tą płytę

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę o nich słyszałam, ale nie znam ich, ani ich muzyki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya