12/15/2017 4

TINI, Nacho - Te Quiero Más

Niecałe dwa tygodnie temu Martina Stoessel - Tini wraz z Nacho zaprezentowali nam efekty swojej najnowszej wspólnej pracy przy muzyce. Nowa piosenka, jak i teledysk pojawił się u Tini, jako nowy singiel z nadchodzącej drugiej solowej płyty dziewczyny. Piosenka nosi tytuł "Te Quiero Más" i codziennie przynosi po około 1 mln wyświetleń! Aktualnie ma prawie już 10 milionów w 10 dni! To wielkie osiągniecie dla Tini, ponieważ wyświetlenia idą bardzo szybko! W rozwinięciu teledysk, tekst, tłumaczenie oraz making of teledysku!

AKTUALIZACJA 15.12.2017 - PREMIERA LYRIC VIDEO




TEKST PIOSENKI
Tú llegaste de repente así eres tú
No te importó la gente y fuimos dos
Solo escuché tu voz 
Así siempre eres tú 

Y así soy yo
Y aunque fue pronto para hablar de amor
Lo siento pero no pude esconder 
Lo que es tan fácil ver
Así siempre fui yo

Me diste un beso y ay ay ay
Y te confieso que ay ay ay
Tan solo en un segundo 
Me devolviste el mundo 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

Con tu mirada ay ay ay 
(Ay con tu mirada)
Sin decir nada ay ay ay
(Ay sin decir nada)
Me dejaste callada
Perdida, enamorada 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

Dame de ese aroma en tu piel
Deja que me endulce los labios despacio
Me pierda en tus besos de miel
Sedúceme
Quítale las riendas al corcel del deseo
Y sele fiel 
A las ganas de entregarme tu ser
Y te haré mi mujer
Muchas veces te haré mi mujer

Ay desde que te vi
Me invade una gran sensación 
Fue como una extraña emoción 
Como mariposas que buscaban
Flores de color en mi corazón 
Fue como una lluvia de amor 
Cada encuentro era una ilusión 
Y en tus aguas perdí la razón 

Me diste un beso y ay ay ay
Y te confieso que ay ay ay
Tan solo en un segundo 
Me devolviste el mundo 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

Con tu mirada ay ay ay 
(Ay con tu mirada)
Sin decir nada ay ay ay
(Ay sin decir nada)
Me dejaste callada
Perdida, enamorada 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

(Ay desde que te vi)
Quiero más
Te quiero más
(Ay desde que te vi)
Quiero más
Te quiero más
Tan solo en un segundo 
Me devolviste el mundo 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

Tú llegaste de repente así eres tú
No te importó la gente y fuimos dos
Solo escuché tu voz 
Así siempre eres tú 

Me diste un beso y ay ay ay
Y te confieso que ay ay ay
Tan solo en un segundo 
Me devolviste el mundo 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

Con tu mirada ay ay ay 
(Ay con tu mirada)
Sin decir nada ay ay ay
(Ay sin decir nada)
Me dejaste callada
Perdida, enamorada 
Por eso quiero más
Te quiero más
Te quiero más

TŁUMACZENIE PIOSENKI
Przyszedłeś nagle, taki jesteś
Nie obchodzili cię ludzie i wyszliśmy oboje
Właśnie usłyszałam twój głos
Taki właśnie zawsze jesteś

I taka jestem ja
I chociaż było za wcześnie, by rozmawiać o miłości
Przepraszam, ale nie mogę ukrywać tego
Co jest tak łatwe do zobaczenia
To właśnie jaka ja zawsze byłam

Dałeś mi buziaka i aj aj aj
I ja wyznałam że aj aj aj
Że w tylko sekundę
Dałeś mi świat z powrotem
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

Z twoim wzrokiem aj aj aj
(Z twoim wzrokiem)
Bez mówienia niczego aj aj aj
(Bez mówienia niczego)
Pozostawiłeś mnie cichą
Zagubioną w miłości
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

Daj mi ten zapach na twojej skórze 
Pozwól, że posłodzę twoje usta powoli
Gubię się w twoich miodowych pocałunkach
Uwiedź mnie
Weź stery do pożądania
I bądź z nim wierna
Aż do chęci oddania mi siebie
I zrobię z ciebie moją kobietę
Wiele razy zrobię z ciebie moją kobietę

Od kiedy cię zobaczyłem
Mam to wspaniałe uczucie
To było jak nieznane emocje
Jak motyle, które szukały
Kolorowych kwiatów w moim sercu
To było jak deszcz miłości
Każde spotkanie było złudzeniem
I w twoich wodach tracę zmysły

Dałeś mi buziaka i aj aj aj
I ja wyznałam że aj aj aj
Że w tylko sekundę
Dałeś mi świat z powrotem
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

Z twoim wzrokiem aj aj aj
(Z twoim wzrokiem)
Bez mówienia niczego aj aj aj
(Bez mówienia niczego)
Pozostawiłeś mnie cichą
Zagubioną w miłości
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

(Od kiedy cię zobaczyłem)
Chcę więcej
Kocham cię bardziej
(Od kiedy cię zobaczyłem)
Chcę więcej
Kocham cię bardziej
W tylko sekundę
Dałeś mi świat z powrotem
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

Przyszedłeś nagle, taki jesteś
Nie obchodzili cię ludzie i wyszliśmy oboje
Właśnie usłyszałam twój głos
Taki właśnie zawsze jesteś

Dałeś mi buziaka i aj aj aj
I ja wyznałam że aj aj aj
Że w tylko sekundę
Dałeś mi świat z powrotem
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej

Z twoim wzrokiem aj aj aj
(Z twoim wzrokiem)
Bez mówienia niczego aj aj aj
(Bez mówienia niczego)
Pozostawiłeś mnie cichą
Zagubioną w miłości
To powód, dla którego chcę więcej
Kocham cię bardziej
Kocham cię bardziej


Widzieliście już teledysk oraz making of teledysku? Co sądzicie o piosence? 
Dajcie koniecznie znać!

4 komentarze:

  1. Piosenka jest super, świetna, mega! Nie znam słów by ją ocenić, jest ona strzałem w 10! Teledysk powinien mieć 100 mln wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka bardzo melodyjna, taneczna. Świetna do słuchania, zabawy czy puszczania w radio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest świetna a Lyric z fanami to świetna sprawa! Na pewno to musiało być dla argentyńskich Tinistas niesamowitą szansą wziąć udział w nagraniach do teledysku, a przy okazji spotkać swoją idolkę. Bardzo im zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya