8/24/2017 4

Katy Perry - "Swish Swish" - ft. Nicki Minaj

Katy Perry to jedna z największych gwiazd muzyki pop na całym globie. Jest to jedna z dwóch moich największych idolek. Druga jest Tini. Dzisiaj na swój kanał opublikowała długoczekiwany teledysk do piosenki "SWISH SWISH", którą wykonuje razem z raperką Nicki Minaj. Teledysk przedstawia mecz koszykówki sportowców kontra wielu sławnych gwiazd! Koniecznie musicie to obejrzeć i poznać tą piosenkę! Jest wielką petardą!




They know what is what
But they don't know what is what
They just strut
What the ... ?

A tiger
Don't lose no sleep
Don't need opinions
From a shelfish or a sheep
Don't you come for me
No, not today

You're calculated
I got your number
'Cause you're a joker
And I'm a courtside killer queen
And you will kiss the ring
You best believe

So keep calm, honey, I'ma stick around
For more than a minute, get used to it
Funny my name keeps comin' outcho mouth
'Cause I stay winning
Lay 'em up like

Swish, swish, bish
Another one in the basket
Can't touch this
Another one in the casket

Your game is tired
You should retire
You're 'bout cute as
An old coupon expired
And karma's not a liar
She keeps receipts

So keep calm, honey, I'ma stick around
For more than a minute, get used to it
Funny my name keeps comin' outcho mouth
'Cause I stay winning
Lay 'em up like

They know what is what
But they don't know what is what
They just strut
What the fuck?

Swish, swish, bish
Another one in the basket
Can't touch this
Another one in the casket
Swish, swish, bish
Another one in the basket
Can't touch this
Another one in the casket

Pink Ferragamo sliders on deck
Silly rap beefs just get me more
checks
My life is a movie, I'm never off set
Me and my amigos (no, not Offset)
Swish swish, aww I got them upset
But my shooters'll make 'em dance like dubstep
Swish, swish, aww, my haters is obsessed
'Cause I make M's, they get much less
Don't be tryna double back, I already despise you
All that fake love you showin', couldn't even disguise you
Ran? When? Nicki gettin' tan
Mirror mirror who's the fairest bitch in all the land?
Damn, man, this bitch is a Stan
Muah, muah, the generous queen will kiss a fan
Ass goodbye, I'ma be riding by
I'ma tell my nigga biggz, yeah that's tha guy
A star's a star, da ha da ha
They never thought the swish god would take it this far
Get my pimp cup, this is pimp shit, baby
I only fuck with Queens, so I'm makin' hits with Katy

Swish, swish, bish
Another one in the basket
Can't touch this
Another one in the casket

They know what is what
Do they know?
But they don't know what is what
They just know what is what
But they don't know what is what
They just know what is what
But they don't know what is what
They just strut
What the...
Oni wiedzą co jest co,
Ale nie wiedzą co jest co
Tylko się chwalą
Co do ... ?

Tygrys
Nie traci snu
Nie potrzebuje opinii
Od mięczaków i owiec
Nie przychodź po mnie
Nie, nie dzisiaj

Jesteś świadoma
Mam twój numer
Bo jesteś dowcipnisiem
A ja jestem królową zabójców
I pocałujesz pierścień
Lepiej uwierz

Więc spokojnie kochanie, jestem niedaleko
Na dłużej niż minutę, przyzwyczaj się
Zabawne, że cały czas wymawiasz moje imię
Bo ja ciągle wygrywam
Kładę ich jak...

Swish, swish, bish
Kolejny w koszu
Nie można tego dotknąć
Kolejny w trumnie

Twoja gra jest skończona
Powinieneś odejść na emeryturę
Jesteś taki "ładny jak"
Stary przedawniony kupon
A karma nie jest kłamcą
Ona przechowuje wpływy

Więc spokojnie kochanie, jestem niedaleko
Na dłużej niż minutę, przyzwyczaj się
Zabawne, że cały czas wymawiasz moje imię
Bo ja ciągle wygrywam
Kładę ich jak...

Oni wiedzą co jest co,
Ale nie wiedzą co jest co
Tylko się chwalą
Co do cholery?

Swish, swish, bish
Kolejny w koszu
Nie można tego dotknąć
Kolejny w trumnie
Swish, swish, bish
Kolejny w koszu
Nie można tego dotknąć
Kolejny w trumnie

Różowe Ferragamo wchodzą na pokład
Głupie rap beefy tylko dały mi więcej czeków.
Moje życie to film, nigdy nie jestem poza produkcją
Ja i moi przyjaciele (nie, nie chodzi o Offseta)
Gwizd, gwizd, ooo, sprawiłam, że są wkurzeni
Ale moi snajperzy sprawią, że będą tańczyć dubstep
Gwizd, gwizd,, oo, moi hejterzy mają obsesję
Bo ja robię kasę, a oni mają jej o wiele mniej
Nie odwracaj kota ogonem
Już tobą gardzę
Ta cała fałszywa miłość, którą pokazujesz
Nie może nawet cię ukryć
Uciekł? Kiedy? Nicki zaczyna się opalać
Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszą suką w świecie?
Rany, człowieku, ta suka jest wielką fanką
Cmok, cmok, najwspanialsza królowa uśmierci fankę
Żegnaj, będę się zwijała
Powiem mojemu nigga Biggzowi, tak to ten facet od
Gwiazda jest gwiazdą, da ha da ha
Nigdy nie myśleli, że bóg rzutów dojdzie tak daleko
Mam mój odpicowany puchar, to jest odpicowane gówno, skarbie
Bujam się tylko z Królowymi, dlatego tworzę hity z Katy

Gwizd, gwizd dziwko
Kolejna piłka w koszu
Nie możesz tego dotknąć
Kolejny w trumnie

Oni wiedzą co jest co
(Oni wiedzą?)
Ale nie wiedzą co jest co
Wiedzą co jest co
Ale nie wiedzą co jest co
Oni wiedzą co jest co
Ale nie wiedzą co jest co
Oni tylko udają
Co do...


Podoba Wam się piosenka oraz teledysk? Co sądzicie?
Podzielcie się opinią w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się piosenka. Również uwielbiam Katy Perry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jak i teledysk jest świetny! Kocham Katy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka wyszła Katy genialnie! A teledysk jest bardzo dobry^^ Wgl zauważyłam (jak większość osób), że na początku teledysku pojawia się nasz stadion narodowy w Warszawie :D
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post oraz tłumaczenie piosenki Katy i NIki! Utwór jest bardzo dobry i wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya