4/17/2017 10

[Recenzja] Wrotki - czy jednak warto je nabyć?

Na wrotkach jeżdżę od lipca tamtego roku. Do tego sportu skusił mnie serial znany każdemu z Was, a mianowicie "Soy Luna", gdzie głównym motywem są właśnie wrotki. Do napisania tej recenzji czekałem bardzo długo, ale nie z mojego lenistwa, tylko z powodu tego, że chciałem je rozgryźć jak najbardziej się da! Po tylu miesiącach jazdy, z przerwą zimową, przygotowałem poniżej dla Was bardzo szczegółową i rzeczową recenzję na temat ogólnie wrotek jak i mojego modelu czyli Riedell Wave Black od sklepu internetowego wrotkownia.pl. Jesteście zatem ciekawi? W takim razie zapraszam do rozwinięcia!



Na przesyłkę moich wrotek od sklepu wrotkownia.pl czekałem około 2 dni, do końca nie pamiętam, ponieważ było to spory czas temu. Jednak przesyłka przyjechała dość szybko. Sklep opakowuje swoje produkty bardzo dobrze, że trudno się do nich dostać, jednak po pewnym czasie dostajemy swój produkt w stanie nie naruszonym! To bardzo ważne, ponieważ często przesyłki pokonują długi dystans i mogą się popsuć, zniszczyć czy coś innego i nie zawsze uda nam się złożyć reklamację. Jednak takiego problemu nie znajdziemy ze sklepem wrotkowania.pl, tutaj wszystko rzetelnie jest opakowywane i wasze nowe wrotki przyjadą w stanie nie naruszonym.


Mój model wrotek, czyli Wave Black kosztował 549,00 zł. Później je przeceniono na 410,00 zł. Jednakże, model schodził jak świeże bułeczki i niestety już go nie kupimy w tym sklepie. Jedynie możecie sobie obejrzeć zdjęcia, przeczytać informacje o nich tutaj - Riedell Wave Black. Ten model bardzo mi się spodobał z paru powodów. Wygląd ich jest bardzo klasyczny, czyli wysoki but, koloru czarnego tak samo jak i kół. Kolor czarny może nie jest moim aż tak ulubionym, jednakże wrotki te prezentują się przepięknie. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie. But wykończony jest miękką podszewką, co umila jazdę, po paru godzinach jazdy nie mamy żadnych śladów. Koła są o średnicy 57 mm, które zapewniają płynną jazdę. Jeśli ten model Wam się spodobał i chcielibyście je kupić to polecam bardzo podobne wrotki tylko inny model i trochę droższe jednak wygląd i inne specyfikacje mają takie same to polecam Riedell Citizen. Sądzę, że będziecie zadowoleni z zakupu. Jednakże, dalsza recenzja będzie dotyczyć mojego modelu i jeśli tylko mój model znów będzie w sprzedaży to Was o tym poinformuję.


Co do moich wrotek, niestety znalazłem jedną małą wadę. Otóż po paru jazdach automatycznie śrubka się poluzowała i prawy but sam skręcał ciągle do środka w lewo, nawet gdy miałem nogę prosto ułożoną, to ciągle zmieniał swój kierunek. Niestety w moim modelu nie było dołączonego klucza, tak jak to jest zrobione w tych co dałem link. Jednakże, poszedłem do sklepu i kupiłem sobie klucz specjalnie do mich wrotek i sam sobie ustawiłem je tak, by już nie skręcały same. Niestety ten problem powtarza się, ale jestem na to przygotowany i ciągle jak coś to mogę to sobie poprawić. Jednak, gdyby Wam się to przytrafiło to możecie wysłać produkt na reklamację i wszystko będzie dobrze. Oprócz tego jednego minusa to moje wrotki są rewelacyjne. Jazda na nich jest świetna. 


Ja od zawsze preferowałem jazdę na rolkach, ponieważ lubię jeździć bardzo szybko. Na wrotkach jednak tak się nie da, ponieważ na nich jeździ się rekreacyjnie lub wyczynowo jak w serialu "Soy Luna". Jednakże od czasu do czasu lubię właśnie pojeździć wolniej rekreacyjnie, szczególnie w niedziele. Ten model to moje pierwsze wrotki w życiu, jeszcze nigdy nie miałem styczności z tym środkiem jazdy. Moja pierwsza jazda na dworze była dość komiczna, ponieważ w domu to jeszcze mi to wychodziło. Na dworze było zdecydowanie trudniej. Jednak po paru godzinach wszystko ogarnąłem. Po tylu miesiącach jednak muszę Wam się przyznać, że do dziś nie umiem jeszcze jeździć do tytułu jak to robi większość osób. Jednakże z normalną jazdą nie mam problemu, mogę jechać, gdzie tylko chce. Jednym z pierwszych problemu było to, że hamulec mamy z przodu, a nie stylu, dość długo nie mogłem się przyzwyczaić, pomimo to po pewnym czasie jest do ogarnięcia.


Podsumowując wrotki to świetny środek do jazdy rekreacyjnej i wyczynowej. Jazda na nich nie jest trudna, szybko wszystko ogarniecie. Ja swój model oceniam na 9/10 punktów możliwych, z powodu tej małej jednej wady, że same skręcają czasami jeśli nie dokręcę ich. Natomiast pozostałe aspekty są rewelacyjne. Kolor jest piękny, jazda płynna i bardzo relaksująca. Finalnie polecam je nabyć, nawet jeśli macie rolki to zobaczycie, że jazda na wrotkach również Was wciągnie!


Na koniec chciałbym podziękować sklepowi wrotkownia.pl za wysłanie mi tego modelu. Sklep ten warto wspomnieć, że dysponuje największy asortymentem pracującym na terenie Polski. Ich sklep stacjonarny znajduje się w Gdańsku. Modeli naprawdę jest bardzo dużo do wyboru. Różnią się one kolorem, kształtem czy producentem. Przy wyborze rozmiaru, pamiętajcie by zawsze brać co najmniej rozmiar o 1 cm większe, ponieważ często zdarza się, że możecie zamówić wrotki za małe co jest sporym kłopotem, lepiej mieć je trochę większe niż mniejsze. Po za tym wy jeszcze rośniecie i wasze nogi również. 


Podobała Wam się recenzja? Posiadacie już jakieś wrotki? Czy macie dopiero zamiar kupić?
Dajcie koniecznie znać!

10 komentarzy:

  1. Mówisz że wrotki nie są do jazdy szybkiej. Twój model rzeczywiście do jazdy szybkiej przeznaczony nie jest, ale wrotki typu do Roller Derby z twardymi kółkami jak najbardziej są. Taka mała dygresja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadome Roller Derby to są przeznaczone do szybkiej jazdy, no ale pisałem recenzję akurat o moim modelu, na którym szybko się nie da jechać, nie są do tego przeznaczone.
      Jednak masz rację, może to jest mała dygresja, ale ja aż tak na wrotkach się nie znam. Dziękuję natomiast za twój komentarz :)

      Usuń
  2. W zeszłym roku chciałam bardzo kupić, jednak to jest spory wydatek. Same wrotki około 500 zł + ochraniacze to trochę wyjdzie. Trzeba być pewnym, że się bedzie na nich jeździć. Szkoda, że w Polsce nie ma miejsc aby pojeździć na wrotkach. To byłoby coś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w Polsce trudno o takie miejsca i to tym bardziej w małych miastach. Jedynie specjalne tora wrotkarskie znajdują się w dużych miastach i to zazwyczaj w ilości 1 toru na całe duże miasto. Po za tym nie każdy ma blisko do takich miejsc i nie opłaca się tak daleko jeździć by na wrotkach pojeździć. Może z czasem zostanie więcej otwartych takich torów, a puki co to możemy jeździć na ścieżkach rowerowych, po parkach itp. :(

      Usuń
  3. Recenzja bardzo fajna. Miło mi sie czytało. Ja już mam wrotki właśnie z tego sklepu, również gorąco go polecam!! Mają mega towar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja bardzo fajna. Bardzo chciałabym mieć wrotki, ale są drogie. Może zorganizujecie u siebie konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja.Ja również mam wrotki, ale ze sklepu Skate Pro.Niestety niedawno złamałam na nich rękę i jakby to powiedzieć, zniechęciły mnie do tego...
    Zapraszam na mojego bloga : soylunapolska.blogspot.com
    Pozdro,Felicity

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja jest bardzo dobra i profesjonalna. Nie mam jednak wrotek i nie mam w planach ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Zobaczyłam cenę i nieco mnie przeraziło, nie spodziewałam się, że cena jest powiedziałabym, że z kosmosu, ale to dzisiaj pamiętam jak byłam młodsza i rodzice mi kupowali rolki, hulajnogę, rower to ceny zaczynały się właśnie od +300-500 złoty ale był to wydatek na lata. W porównaniu do moich rówieśników, którzy zaraz psuli sprzęt.
    Fajna recenzja, nieźle się czytało. Sprzęt naprawdę fajny i naprawdę mi się podoba, szkoda, że nie mam z kim jeździć :P ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya