3/12/2017 3

[Recenzja] Torba na ramię - Violetta

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą recenzją produktu prosto od sklepu "ePLECAKI.pl" z którymi jak sami wiecie nawiązałem współpracę. Sklep oferuje na prawdę duży asortyment. Wybierając rzeczy, które chce recenzować miałem problem, ponieważ nie umiałem się zdecydować, dlatego ja wybrałem tylko parę produktów, a Państwo ze sklepu dodatkowo samo dorzuciło parę innych rzeczy. Na pierwszą recenzję ląduje torba na ramię z serialu "Violetta". Być może już ją macie, a jeśli nie to sądzę, że jak ją zobaczycie to zechcecie ją mieć u siebie! Gorąco zapraszam każdego do rozwinięcia to przeczytania recenzji oraz informuję, że na końcu mam dla Was niespodziankę!

Torba na ramię z serialu "Violetta" została wyprodukowana przez firmę PASO. Jej rozmiary to 39x35 cm. Torba jest jednokomorowa, zapinana na różowy zamek z kolorowym nadrukiem głównej bohaterki serialu "Violetta" z sezonu drugiego. Torba mieści format A4. Jest wykonana z nieprzemakalnego materiał; polyestru. Jej cena na stronie eplecaki.pl wynosi 39,00 zł.
Jakoś wykonania torby jest na prawdę bardzo dobre, bez zastrzeżeń. Posiada ozdobne zapięcia i piękny, modny front. Nadruk jest bardzo dobrej jakości, a więc na pewno za szybko się nie zniszczy. Uszy do torby są bardzo dobrze przymocowane, które są z bardzo dobrego materiału. Bez problemu można w niej nosić ciężkie rzeczy i nie obawiać się o ich urwanie. Co do pojemności torba pomieści format A4 i bez problemu zmieszczą się Wam wszystkie niezbędne przedmioty. Jednym z największych plusów tej torby to nieprzemakalność, bez obawy możecie w niej trzymać ważne rzeczy podczas deszczu czy śniegu. Jej materiał nie pozwoli na przemoknięcie.
Podsumowując torba jest naprawdę godna polecenia. Nie widziałem nigdy tak dobrze wykonanego produktu, który na prawdę potrafi dużo wytrzymać. Wiadomo torba jest skierowana dla dziewczyn i mogę być skłonny, że nawet starsze dziewczyny mogłby je bez problemu nosić. Oceniając daję 10/10 punktów. Cena nie jest wysoka, a wręcz bardzo atrakycjna i adekwatna do jakości produktu. Gorąco polecam tą torbę wszystkim fankom "Violetty" jak i Tini. Po za tym już wkrótce na blogu odbędzie się konkurs, a nagrodą będzie ta o to torba jak i parę innych gadżetów! Wyczekujcie! 😀


Podoba Wam się torba? Macie ją czy macie może zamiar ją kupić?
Dajcie znać w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Jacie recenzja na prawdę bardzo ciekawa i nie mogę się doczekać konkursu na tą torbę, ponieważ bardzo mi się podoba i Chciałbym ją zdobyć. Fajnie też by było jakby takie powstały z serialu Soy Luna, to bym od razu kupiła, jednak ta z Violetty jest ciekawa i jak nie uda mi się wygrać to na pewno ją zakupię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo fajna. Torbę bardzo chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zobaczeniu tej torby od razu sie zakochałam! Jest niesamowita a sama recenzja jej jeszcze bardziej mnie do niej przekonała. Wiadomość o tym, że odbędzie się konkurs jest cudowna! Na pewno wezmę udział i mam ogromną nadzieję, że uda mi się wygrać tą prześliczną torbę! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya