8/09/2016 11

Nowa płyta z serialu "Soy Luna"

Serial "Soy Luna" osiągnął wysoki sukces. Pierwszy sezon serialu w Argentynie dochodzi już ku końcowi. W drugiej części sezonu w serialu pojawia się parę nowych piosenek, dzięki czemu w dzień finałowego odcinka w Argentynie odbędzie się premiera najnowszej już drugiej płyty z tego serialu! Pierwsza płyta zawierała aż 12 piosenek, a druga również będzie miała tyle samo jednakże wszystkie znajdujące się na niej nie są nowe. Aby dowiedzieć się więcej o nadchodzącej płycie musicie zajrzeć do rozwinięcia!

OKŁADKA PŁYTY ORAZ DATA PREMIERY
PREMIERA PŁYTY W ARGENTYNIE PLANOWANA JEST NA 26 SIERPNIA. 
W POLSCE PŁYTA NA PEWNO SIĘ POJAWI. NASZYM ZDANIEM DATA JEJ PREMIERY TO KONIEC TEGO ROK LUB NA POCZĄTKU DRUGIEGO. BLISKO KOŃCA PIERWSZEGO SEZONU W POLSCE.


LISTA UTWORÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PŁYCIE
1. Vuelo
2. Musica en ti
3. A rodar mi vida
4. Nada ni nadie
5. Chicas asi
6. Tengo un corazon
7. Que mas da
8. Sin fronteras
9. Eres (Radio Disney Vivo Live)
10. Valiente (Radio Disney Vivo Live)
11. Alas (Radio Disney Vivo Live)
12. A rodar mi vida (Acoustic)


ZNANE JUŻ PIOSENKI Z PŁYTY

Musica en ti


A rodar mi vida


Chicas asi


Alas (Radio Disney Vivo Live)


Jak będzie płyta w Polsce to macie zamiar ją kupić?
Macie poprzednią płytę? Dajcie znać!

11 komentarzy:

  1. Ja zapewne płytę kupię płytę :P :D Super post! I dwa pytanka: Czy wiadomo ile będzie odcinków 1 sezonu Soy Luny i czy w ogóle będzie następny? Czy wiadomo kiedy pojawi się lista koncertów Tini w Europie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 Sezon serialu liczy 80 odcinków i będzie na pewno 2, ponieważ trwają do niego zdjęcia. Co do Tini jeszcze nie wiadomo kiedy opublikuje listę koncertów w Polsce. Jeśli tylko to zrobi na pewno pojawi się o tym post na blogu :) Wiadomo tylko, że jakoś za niedługo ma mieć koncert w Argentynie, ale o tych Europejskich na razie nic nie wiadomo.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Post super, a co do płyty to nie wiem czy się skuszę. Dalej rozważam zakup pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyta zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pierwszą płytę, a więc drugą również na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupię, bo piosenki w drugiej części sezonu są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Nie mam pierwszej płyty, ale na zakup tej na pewno się skuszę, ponieważ w tej piosenki bardziej mi się podobają.

    kolorowyswiatjul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze niektórzy to piszą tutaj bo piszą, co chwile to samo.. :) A to " Post dobry" albo coś podobnego..:) No nic..
    Ja dodam od siebie, że uwielbiam ten serial i tak jak nie kupuję gazetek o Soy Luna ( jestem za stara ; p), tak i płyty pewnie nie kupię ale myślę ze w mojej prywatnej składance znajdą się te Hity. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super post i nie kupuje płyty

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ale płyty i tak nie kupię bo wszystko jest na YouTube

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya