8/03/2016 10

"Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" już wkrótce w telewizji!

Odkąd Disney wykupił Lucasfilm oznajmił, że powstaną nowe części gwiezdnej sagi. Jak obiecali i tak się zaczęło. Niedawno co dopiero debiutował film "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" w kinach, później został wydany na DVD i Blu-ray, a już w tym miesiącu zostanie puszczony w telewizji!! Jeśli nie byliście w stanie iść do kina lub nie macie go na płycie to macie teraz możliwość obejrzenie go za darmo! Aby dowiedzieć się o datach premiery zapraszam Was do rozwinięcia, również znajdziecie tam parę słów oceniających tą część prze zemnie.


FABUŁA
Od ostatecznej bitwy Rebeliantów z Imperium minęło trzydzieści lat, Luke Skywalker (Mark Hamill) znika bez śladu. Na gruzach pokonanego Imperium Zła wyrósł Najwyższy Porządek, którego celem jest przejęcie władzy nad Galaktyką. Plany może mu pokrzyżować Ruch Oporu, na czele którego stoi siostra Skywalkera, Leia Organa (Carrie Fisher). Generał Organa postanawia wysłać w niebezpieczną misję na planetę Jakku swojego najlepszego pilota Poe Damerona (Oscar Isaac), który wpada jednak w ręce złowrogiego Kylo Rena (Adam Driver). W ostateczną rozgrywkę między członkami Ruchu Oporu a Najwyższym Porządkiem nieoczekiwanie zostaje wplątana Rey (Daisy Ridley), obdarzona niezwykłymi umiejętnościami młoda dziewczyna. Siódmy epizod kultowej sagi George’a Lucasa to pełna adrenaliny i dynamicznych zwrotów akcji opowieść o odległej Galaktyce, w której walczą ze sobą Jasna i Ciemna Strona Mocy. Obok bohaterów znanych z poprzednich części, Hana Solo (Harrison Ford), Luke’a Skywalkera (Mark Hamill) czy Księżniczki Lei (Carrie Fisher), w Przebudzeniu Mocy pojawiają się przedstawiciele nowego pokolenia, którzy nie pamiętają zwycięstwa Rebelii nad Galaktycznym Imperium. Wśród nich są zbuntowany szturmowiec Finn oraz obdarzona Mocą Rey - w tych rolach John Boyega (Atak na dzielnicę) i Daisy Ridley (Scrawl). Perfekcyjnie zrealizowany obraz odniósł ogromny sukces u publiczności, stając się jednym z najbardziej kasowych filmów w historii kina. Zdobył też wiele nagród i prestiżowych wyróżnień, w tym m.in. pięć nominacji do Oscara (m.in. za muzykę Johna Williamsa, montaż oraz efekty specjalne) oraz osiem statuetek Saturna. Reżyserem i współautorem scenariusza jest J.J. Abrams (serial Zagubieni), twórca współczesnej kinowej wersji serialu Star Trek.


ZWIASTUNY




MOJE ZDANIE
Film obejrzałem raz w kinie oraz raz na DVD, które kupiłem, gdy było w gazecie Polityka. Nie mam tendencji do kupowania filmów na DVD, wolę obejrzeć przez internet lub w telewizji jak leci lub w wypożyczali filmowej. Jednak film jest naprawdę świetny! To była moja pierwsza premiera kinowa z tej sagi i jestem pod wrażeniem. Film bardzo mnie wciągnął, jest dużo scen walki, co uwielbiam, jednak jest dużo podobieństw do "Nowej nadziei" jednak mi to nie przeszkadza, ponieważ było to idealne powiązanie do poprzedników, jednak mam nadzieję, że w kolejnych częściach saga się rozwinie i nie będziemy mieć znów kolejnej Gwiazdy Śmierci bo to już nie będzie za fajne, a wręcz bardzo nudzące i saga straci wielu wielbicieli. Fil zdecydowanie polecam. Gra aktorska była na wysokim poziomie. Disney do sagi wprowadził dużo świeżości. Było dużo scen, gdzie człowiek sam się zaczął śmiać, to naprawdę plus dla filmu jak i sagi. Nowe postacie wprowadzono idealnie. Nie mam żadnego złego zdania o Kylo Ren, chociaż dużo osób go nie lubi, przez swoje zachowanie, a mi się właśnie podoba przez to! Dlatego, że to nie jest drugi Darth Vather, a tylko osoba, która chce się do niego upodobnić lecz nie może, bo jest rozdarty w sobie. Nie wiem co wybrać Jasną czy Ciemną Stronę Mocy. Film oceniam 10/10 punktów. Na pewno obejrzę jego premierę w telewizji, bo warto.


DATY EMISJI
Wszystkie premiery w sierpniu są w HBO. Później we wrześniu są dwie emisje w HBO 2. Na pewno później emisja będzie na innych kanałach jak i pojawi się pewnie w NC+GO. Ja akurat mam HBO to na pewno obejrzę chociaż raz jak i nie parę razy ten film.

7 sierpnia o 20:10 w HBO
8 sierpnia o 15:30 w HBO
10 sierpnia o 20:10 w HBO
11 sierpnia o 12:10 w HBO
13 sierpnia o 12:55 w HBO
13 sierpnia o 21:10 w HBO
30 sierpnia o 20:10 w HBO
31 sierpnia o 12:40 w HBO
3 września o 18:45 w HBO 2
4 września o 10:30 w HBO 2


Oglądaliście już ten film? Zgadzacie się z moim zdaniem co do niego?
Będziecie oglądać go w HBO? 
Dajcie znać w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Oglądałam, gdy był w kinach. Co nie zmienia faktu, że gdy będzie w telewizji z chęcią go jeszcze raz obejrzę. Dobry post!
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie lubię tego typu filmu, więc i tak nie przypadnie mi do gustu. Zapewnie znajdzie sie wielu zwolenników ;)
    Dobry post, ładnie rozbudowany, ale tego chyba już Ci pisać nie trzeba ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w kinie na tym filmie i bardzo mi się spodobał! Oczywiście, że będę oglądać na HBO!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten film aczkolwiek raczej nie będę go oglądać w telewizji ponieważ po pierwsze nie mam chyba tego kanału s po drugie mam już ten film w swojim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie lubię ten film byłam na nim w kinie ale obejrzę go chętnie jeszcze raz http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam go. Nie przepadam za sagą gwiezdnych wojen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Film jest mega super ale było 7 nominacji do Oscara a nie 5 :)
    Tak w książce czyralam i thx za podanie dat na pewno ogl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama juz nwm ile nominacji...może masz racje e tam nie pamiętam dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czekam na jego premierę teraz. Już tylko 30 minut!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya