8/26/2016 8

Druga płyta z serialu "Soy Luna" - "MÚSICA EN TI"

Odcinki pierwszego sezonu serialu w Argentynie dobiegają dziś końca! Natomiast kolejne odcinki serialu w Polsce startują już 12 września o 18:00 w Disney Channel! W drugiej części serialu ujawniono nowe piosenki, które prędzej czy później byłyby wydane na CD i tak się właśnie stało. Już od dziś Argentyńscy fani mogą zakupić drugi krążek z serialu. Tak jak w przypadku pierwszej płyty Disney Channel LA dodał wszystkie piosenki na swój kanał na YouTubie i specjalnie dla Was dodałem wszystkie piosenki do tego postu! Gorąco zapraszam!


OKŁADKA PŁYTY



"VUELO" / "UCIECZKA"



"MÚSICA EN TI" / "MUZYKA W TOBIE"



"A RODAR MI VIDA" / "KRĘCI SIĘ ME ŻYCIE"




"NADA NI NADIE" / "NIC ANI NIKT"



"CHICAS ASÍ" / "DZIEWCZYNY TAKŻE"



"TENGO UN CORAZÓN" / "MAM SERCE"



"QUÉ MÁS DA" / "KOGO TO OBCHODZI"



"SIN FRONTERAS" / "BEZ MARGINESÓW"



"ERES" (VERSIA RADIO DISNEY VIVO) / "JESTEŚ"



"VALIENTE" (VERSIA RADIO DISNEY VIVO) / "ODWAŻNY"



"ALAS" (VERSIA RADIO DISNEY VIVO) / "SKRZYDŁA"



"A RODAR MI VIDA" (AKUSTYCZNE)  / "KRĘCI SIĘ ME ŻYCIE"


Podobają Wam się piosenki? Zakupicie płytę jak będzie w Polsce?
Dajcie znać w komentarzach!


8 komentarzy:

  1. Nie słucham póki co, bo nie chcę sobie psuć zabawy. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki są niesamowite!! Właśnie oglądam ostatni odcinek 1 sezonu!! Jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Myślę, że dokonam zakupu płyty na 90 %

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Myślę, że dokonam zakupu płyty na 90 %

    OdpowiedzUsuń
  5. piosenki są nawet dobre jednak ja nie jestem fanka Soy Luna i nie mam zamiaru kupować płyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, najlepsze jest Chicas Asi <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya